FANDOM

Holdem to gwiazda załogi Królestwa Zwierząt. Urzęduje w mieście Bakura.

Wygląd

Holdem to tęgi mężczyzna z długimi ciemnymi włosami, kwadratową szczęką, kocimi wąsami i spiczastym nosem. Na ramionach ma tatuaże w kształcie słońc. Nosi ciemne spodnie, buty, rękawice i kapelusz z symbolem. Przez moc owocu SMILE, z jego pasa wystają przednie łapy, ogon i głowa lwa. Tak jak wszyscy władający owocami SMILE, Holdem ma dwa rogi, jednak ciężko je dostrzec przez jego bujne włosy.

Osobowość

Holdem jest bardzo zuchwały, jednak traktuje swoją pracę poważnie i często kara swoich podwładnych za niewykonaną przez nich pracę. Nie ma w nim za grosz współczucia. Próbował wymusić na Tamie, by ta użyła swojej mocy. Czerpie satysfakcję z cierpienia innych. Łzy Tamy spowodowały u niego radość. Tak jak inni członkowie załogi Królestwa Zwierząt, patrzy na niższe warstwy społeczeństwa Wano z pogardą. Ma skłonność do niedoceniania ludzi. Gdy usłyszał o pojedynku sumo między Luffym a Urashimą, myślał, że Słomkowy wygrał, dzięki szczęśliwemu trafowi.

Tak jak wiele postaci, Holdem ma swój unikalny śmiech: "gahahaha".

Relacje

Kamijirou

Kamijiro Attacks Holdem

Holdem i Kamijirou dokuczają sobie nawzajem.

Kamijirou to głowa lwa na brzuchu Holdema. Z powodu różnic w ich osobowościach, często ze sobą walczą, sprawiając tym samym ból samym sobie.

Wrogowie

Rodzina Kouzuki

Kaidou zawiązał sojusz z Kurozumi Orochim i uznał rodzinę Kouzuki za wrogów. Sam Hodem stwierdził, że jest to "rodzina zła".

Piraci Słomkowego Kapelusza

Słomkowi planują obalić Kaidou, co czyni ich wrogiem całej załogi Królestwa Zwierząt. Z powodu izolacji Wano, Holdem nie rozpoznał twarzy piratów i myślał, że są członkami bandy Shutenmaru. Gdy Luffy i Zoro wszczęli zamieszanie w mieście Bakura, Holdem wziął Tamę za zakładnika, by zmusić ich do poddania się. Plan gwiazdy się jednak nie udał, gdyż wściekły Luffy pokonał go jednym ciosem, gdy usłyszał, że gnębi Tamę.

Tama

Z powodu mocy oswajania zwierząt Tamy, Holdem zdecydował się porwać dziewczynkę. Torturował ją, by wymusić na niej użycie umiejętności i zagroził, że ją zabije, by zmusić Luffy'ego, Zoro i Kiku do poddania się.

Nawigacja