Hyougorou – najbardziej znany szef yakuzy w Kraju Wano. Po obaleniu rodziny Kouzuki Kurozumi Orochi wtrącił go do kopalni w Udon, skąd uwolnił go Monkey D. Luffy.

Wygląd

Hyougorou to niski starszy mężczyzna z małym pęczkiem jasnych włosów. Nosi ciemne ubranie z kwiatowym wzorem, spodnie w paski i jasną kamizelkę. Ma też okulary.

Galeria

Osobowość

Hyougorou narzekał na to, że otrzymał tylko jedno kibi-dango za cały dzień pracy, choć groziła mu za to kara.

Fabuła

Akt Wano

Po przesunięciu pięciu kamiennych bloków w kopalni więźniów, Hyougorou poszedł odebrać swoją nagrodę i zasmucił się, widząc, że otrzymał tylko jedno kibi-dango. Strażnik uderzył go za narzekanie, powalając go na ziemię. Wtedy nadepnął na niego zastępca naczelnika Dobon, który później został pokonany przez Luffy'ego i Kida. Luffy wziął Hyou na ręce.

Umiejętności i moce

Hyougorou jest słabym starcem. Udało mu się przesunąć jedynie pięć skalnych bloków. Został ciężko zraniony przez jedno uderzenie strażnika.

Dominacja

Główny artykuł: Dominacja

Hyougorou używa dominacji koloru zbrojmistrza.

Hyougorou świetnie opanował dominację koloru zbrojmistrza, którą w Kraju Wano nazywa się "pływem kwiatu wiśni". Potrafi wzmacniać części swojego ciała i tworzyć fale uderzeniowe na krótki dystans. Jest wystarczająco silny, by pokonać członka grupy Gifters, nie dotykając go. Jest też w stanie wystarczająco mocno wzmocnić swoje ciało, by wytrzymać uderzenie Big Mom.

Główne walki

Nawigacja