FANDOM

Ten artykuł wymaga poszerzenia

Luffychibi

Jean Ango to znany łowca głów. Dołączył do walk w Koloseum Corrida, by walczyć o Płom-Płomieniowoc.

Wygląd

Jean jest wysokim, potężnie zbudowanym mężczyzną o ciemnej karnacji. Na głowie nosi meksykański kapelusz z którego wyrasta kaktus. Dolna część tej rośliny zasłania mu twarz od nosa w dół. Nie nosi żadnego ubrania na torsie. Biodra ma przepasane szaro-czarną płachtą i paskiem. Jedno ramię ma w całości przykryte zbroję, na dłoniach zaś nosi brązowe rękawiczki. Często go widzimy z dużą ilością mieczy, toporów itp. które są mu niezbędne do walki.

Galeria

Osobowość

Jego unikalny śmiech to: "dededede".

Relacje

Monkey D. Luffy

Jean szybko się spostrzegł, kim tak naprawdę jest Lucy, zabierając mu hełm. Stwierdził, że w aktualnym stanie ma szanse go pokonać, więc rozpoczął walkę.

Inni gladiatorzy bloku C

Ango wykorzystał pokonanych gladiatorów zabierając im broń, aby ukazać swoje zdolności strzeleckie. Słabsi przeciwnicy nie byli dla niego żadnym wyzwaniem.

Historia

Przed zgłoszeniem się do turnieju w Koloseum Corrida, Jean Ango polował na uciekinierów z Impel Down, którzy uciekli dwa lata wcześniej z wielkiego więzienia po uwolnieniu przez Luffy'ego.

Fabuła

Walka w Koloseum Corrida

Jean Ango defeated

Jean Ango pokonany przez Chinjao.

Umiejętności i moce

Bronie

Jean Ango's Weapons

Bronie Jeana Ango.

Główne walki

Ciekawostki

Nawigacja