FANDOM

Jeep to król i jeden z pięćdziesięciu władców, którzy wzięli udział w Reverie.

Wygląd

Jeep Initial Color Scheme

Początkowy schemat kolorów Jeepa w anime.

Jeep to barczysty mężczyzna z wydatnymi ustami, wysoko osadzonymi kościami policzkowymi, małymi uszyma, małymi oczyma i wysokim czołem z brodawką po prawej stronie. Na jego ciemnorude włosy nałożona jest mała złota korona.

Nosił jasnożółty płaszcz ze zdobionymi krawędziami, a pod spodem czarną koszulę na guziki z czerwoną muszką. Miał też na sobie fioletową szarfę.

W anime początkowo miał siwy pompadour i nie miał brodawki na czole. Podczas Reverie miał na sobie fioletowy garnitur, białą koszulę i czerwony krawat.

Osobowość

Jak wielu innym Jeepowi spodobała się Shirahoshi i chciał ją zeswatać ze swoim synem. Łatwo go obrazić, zdenerwował się, gdy Shirahoshi mu odmówiła. W anime brał udział w rozmowie o podróży Luffy'ego do Kraju Wano i zapytał innych władców, czy nie powinni z tym czegoś zrobić, co pokazuje, że interesują go losy świata.

Fabuła

Akt Reverie

Tuż przed Reverie, podczas pobytu na placu społecznym, Jeep próbował zeswatać swojego syna z Shirahoshi. Przerwał mu jednak inny król, który także chciał zaaranżować jej małżeństwo. Syrenia Księżniczka odrzuciła jednak wszystkich zalotników, czym zdenerwowała Jeepa, przez co Fukaboshi musiał jej wytłumaczyć, że powinna się zachowywać dyplomatycznie. Gdy zaczęło się Reverie, Jeep usiadł obok Daltona.

W anime włączył się w rozmowę Sekiego, Lemoncheese i Potaufeu na temat Kraju Wano i Monkey D. Luffy'ego. Jeep zapytał, czy mogą zrobić cokolwiek, by powstrzymać nadchodzącą katastrofę.

Umiejętności i moce

Jako król państwa sprzymierzonego z Globalnym Rządem ma prawo uczestnictwa w Reverie, gdzie ma pewien wpływ na losy świata.

Różnice między mangą a anime

W anime Jeep rozmawia z innymi władcami tuż przed tym, jak Ham Burger ogłasza początek obrad.

Ciekawostki

  • Jego imię może być nawiązaniem do amerykańskiej marki samochodów Jeep.
  • W anime Jeep miał inny strój przed i podczas Reverie. W mandze nie pokazano tej zmiany.