FANDOM

Jibuemon to mieszkaniec Kuri i dawny sługa rodziny Kouzuki. Służył samemu szogunowi Kouzuki Sukiyakiemu.

Wygląd

Jibuemon to starszy mężczyzna z wieloma zmarszczkami na twarzy, brodą i wąsami. Ma długie jasne włosy i sznur zawiązany na czole. Nosi jasne kimono z podciągniętymi rękawami i wzorem w kółka w dolnej części.

Osobowość

Jest wierny rodzinie Kouzuki. Czekał 20 lat na jej powrót i od razu zaoferował swoją pomoc w obaleniu Kurozumi Orochiego.

Historia

Dawniej, gdy Kouzuki Oden odbudowywał Kuri, Jibuemon był rōninem. Po tym, jak Oden pokonał Ashura Doujiego, Jibuemon postanowił zostać dobrym obywatelem i zaczął służbę u szoguna Sukiyakiego.

Po inwazji Kaidou i upadku rodziny Kouzuki, Jibuemon był jednym ze świadków podpalenia zamku Odena i widział przepowiednię Kouzuki Toki o upadku szoguna Orochiego i otwarciu granic Wano. Wierząc w słowa Toki, czekał przez kolejne 20 lat.

Po 20 latach był pierwszym, który rozpoznał Momonosuke. Powitał go i jego sługi w Wano i przysiągł swoją lojalność, mówiąc, że nawet po 20 latach rodzina Kouzuki ma w kraju swoich sojuszników, którzy noszą tatuaże na kostkach.

Nawigacja