FANDOM

Ten artykuł wymaga poszerzenia

Luffychibi

Historia

Kiedyś był w armii króla Neptuna, ale później dołączył do załogi Fisher Tigera Słonecznych Piratów. Był posłuszny rozkazowi kapitana, aby nie zabijać ludzi i nie gnębił Koali tak jak Arlong, który żywił wielką nienawiść do rodzaju ludzkiego. Po tym jak Fisher Tiger zmarł, Jinbe przejął po nim obowiązki kapitana Słonecznych Piratów. Gdy, pokonał wiceadmirała Strawberry'ego, zaoferowano mu posadę Królewskiego Wojownika Mórz, którą przyjął, by przestano ścigać jego załogantów. Zaowocowało to wypuszczeniem Arlonga z Impel Down, który potem udał się na East Blue i rozwiązaniem Słonecznych Piratów. Kilka lat później poznał Portgasa D. Ace'a, kiedy ten wyzwał Edwarda Newgate'a na pojedynek, a ryboludź stanął do walki zamiast staruszka. Nie chciał przyłączyć się do walki przeciw Białobrodemu, przez co Sengoku kazał go przetrzymywać w Impel Down. Był w tej samej celi co Ace. Podczas pobytu w więzieniu rozmawiał z Płomienną Pięścią na wiele tematów. Jinbe oznajmił chłopakowi, że jest bardzo wdzięczny Białobrodemu za wzięcie opieki nad wyspą ryboludzi, powiedział również, że był gotów oddać życie, aby zaprzestać wojnie.

Fabuła

Saga Wojna Szczytów

Akt Impel Down

Po raz pierwszy Jinbe został wspomniany przez admirała Marynarki Wojennej Sengoku, gdy ten był zły, że Królewski Wojownik Mórz odmówił wzięcia udziału w wojnie przeciwko Białobrodemu. Potem widzimy go w celi razem z Acem, kiedy został pobity przez Minotaura, bo się podrapał co zostało uznane za próbę ucieczki. Później gdy na poziomie szóstym pojawił się Luffy, prosił go o uwolnienie, gdyż bardzo chciał pomóc w uratowaniu Ace'a. Był przeciwny wypuszczaniu Crocodile'a, do którego nie miał zaufania.

Gdy uciekinierzy udali się na poziom czwarty, Jinbe razem z innymi pokonał strażników. Potem prowadził ich ku wyjściu i razem z Buggym, Crocodilem i jego byłym podwładnym Mr. 1, przejął statek Marynarki i wezwał wielorybie rekiny, które przetransportowały byłych więźniów na statek. Razem z innymi udał się na Marineford.

Akt Marineford

Akt Po Wojnie

Saga Wyspa Ryboludzi

Akt Wyspa Ryboludzi

Saga Piracki Sojusz

Kehihihi Caribou w Nowym Świecie

Saga Czterech Imperatorów

Akt Tortowa Wyspa