FANDOM

Joke był kapitanem załogi, która dopłynęła do bazy Ocean's na dziesięć lat przed obecnymi wydarzeniami. Z powodu swoich działań może zostać uznany za głównego antagonistę pierwszego odcinka specjalnego.

Wygląd

Przed śmiercią Joke był sporym mężczyzną z brodą. Po wskrzeszeniu był szkieletem ze świecącymi się czerwonymi oczyma. Pomimo tego, że stał się szkieletem, zachował swoją czarną brodę, tak jak Brook zachował afro. Nosił bandanę z kolorowymi wzorami i zniszczony czerwony płaszcz z urwanym lewym rękawem. Jego płaszcz miał duże naramienniki z frędzlami związanymi na końcach.

Galeria

Relacje

Załoga

Joke Vs Crew

Joke zostaje zdradzony przez swoją załogę.

Joke ufał swojej załodze, lecz został przez nią zdradzony i zabity. Jako szkielet nienawidził jej i cieszył się, że on żyje, a jego kamraci nie. Gdy był blisko śmierci przyznał, że zawsze chciał mieć przyjaciół, którym może zaufać.

Główne walki

Ciekawostki

  • Joke jest pierwszą postacią, która została wskrzeszona jako szkielet, drugą jest Brook. Muzyk został wskrzeszony, dzięki mocy Diabelskiego Owocu, lecz sposób wskrzeszenia Joke'a pozostaje nieznany. Możliwe, że jest to związane z klątwą bazy Ocean's.