FANDOM

Julius jest niesławnym piratem z Nowego Świata, który sprzymierzył się z załogą Białobrodego.

Wygląd

Julius Concept Art

Szkic Juliusa, różniący się od finalnego wyglądu.

Julius jest niskim mężczyzną o okrągłej twarzy. Nosi mały trikorn z namalowaną piracką banderą swojej załogi. Dodatkowo nosi niebieską koszulę z żółtą podszewką.

W mandze jest dużo starszy, o pomarszczonej skórze, brodzie oraz włosach.

Osobowość

Niewiele wiadomo o osobowości Juliusa poza tym, że walczy i ryzykuje życie w próbie ocalenia Portgas D. Ace'a.

Historia

Jakiś czas przed rozpoczęciem fabuły, Julius staje się rozpoznawalnym piratem, o pewnej niesławnej reputacji w Nowym Świecie, któremu udaje się sprzymierzyć z załogą Białobrodego.

Fabuła

Saga Wojna Szczytów

Akt Marineford

Whitebeard's Subordinates at Marineford

Julius z pozostałymi kapitanami.

Kiedy Portgas D. Ace ma zostać stracony na Marineford, Julius wraz ze swoją załogą dołącza do sił załogi Białobrodego, by go ocalić.

Widzimy Juliusa po raz pierwszy po śmierci Białobrodego, gdzie Czarnobrody wykrada moc owocu Wstrząs-Wstrząsowocu. Widzimy go ponownie w czasie gdy Trafalgar D. Water Law wraz ze swoją załogą uciekają z Marineford przed skoordynowanym atakiem Admirałów, ratując przy tym Luffy'ego i Jinbe.

Po wjnie

Julius razem ze swoją załogą uczestniczy w uroczystościach pogrzebowych Ace'a i Białobrodego, gdzieś w nieznanym miejscu w Nowym Świecie.

Umiejętności

Julius staje się rozpoznawalnym piratem o pewnej niesławnej reputacji w Nowym Świecie, któremu udaje się zawrzeć sojusz z załogą Białobrodego. Posługuje się dwoma działkami zamocowanymi na barkach, jednak nie widzimy ich użycia podczas walki.

Główne walki

Ciekawostki

Przypisy

Nawigacja