FANDOM

Ten artykuł wymaga poszerzenia

Luffychibi

Kaku przedstawiony był jako jeden z pięciu pracowników pierwszego doku Galley-La Company, gdzie specjalizował się w mechanice i diagnostyce. To on obejrzał Going Merry'ego i poinformował Słomkowych o niemożliwości naprawy. Później okazało się, że Kaku był członkiem CP9 działającym pod przykrywką, by zabrać Icebergowi plany Plutona. Razem z jego kolegami został zwolniony z CP9 przez Spandama. Później został promowany do CP0.

Wygląd

Kaku ma duże, czarne oczy i długi nos podobny do Usoppa, ale o prostokątnym kształcie. Eiichiro Oda wspominał też w SBS, że nos Kaku jest odrobinę krótszy od Usoppa. Mimo tego wiele postaci, takich jak Luffy, Sanji czy Zoro, pomyliło go z Usoppem. Gdy pracował w Galley-La, nosił białą czapkę, pomarańczową koszulkę z niebieskimi rękawami i wysokim kołnierzem, dżinsy oraz białe adidasy. Jako pracownik CP9, Kaku zmienił ubiór na poważniejszy: miał na sobie czarną marynarkę (znów z wysokim, postawionym kołnierzem), czarne spodnie, czarne buty oraz czarną czapkę z daszkiem. Z kieszeni na piersi marynarki wystawały mu pomarańczowe chusteczki. Kaku jest szczupłą osobą o blond włosach.

Galeria

Główna seria

Gry wideo

Osobowość

Pomimo swojej roli czarnego charakteru, Kaku jest zaskakująco szczery, nawet wobec swoich wrogów. Przemawia jak stary człowiek, mimo że ma tylko 23 lata. Dla przykładu, używa terminu "Washi" (czyli "ja"), w Japonii używanego głównie przez ludzi w podeszłym wieku. Jako pracownik Galley La, wydawał się radosnym lekkoduchem, lecz po ujawnieniu swojej prawdziwej pozycji, stał się z pozoru bezuczuciowy i bezduszny. Jednak gdy Zoro przekazał Kaku wiadomość od Pauliego, "jesteś zwolniony," Kaku zaśmiał się gorzko, wspominając Water 7. Można przez to wywnioskować, że część niego czuła żal z powodu niemożliwości powrotu na drogę, którą podążał przez pięć ostatnich lat. Na koniec dobrowolnie podarował Zoro klucz do kajdanek Nico Robin i wydawać by się mogło, iż to przyniosło spokój jego sumieniu, bo stracił przytomność z uśmiechem.

Historia

Fabuła

Umiejętności

Szkutnictwo

Sześć Form

Główny artykuł: Sześć Form

Szermierka

Główny artykuł: Styl Czterech Mieczy

Diabelski Owoc

Główny artykuł: Krow-Krowowoc, Model Żyrafi

Dominacja

Główny artykuł: Dominacja

Kaku potrafi używać Dominacji Koloru Uzbrojenia i Dominacji Koloru Obserwacji.

Główne walki

Ciekawostki

  • W piątym rankingu popularności zajął 46. miejsce.

Nawigacja