FANDOM

Ten artykuł wymaga poszerzenia

Luffychibi

Kanjuurou to samuraj z Kraju Wano. Jest sługą rodziny Kouzuki i przyjacielem Kin'emona. Został porwany przez załogę Doflamingo.

Wygląd

Kanjuurou jest równie wysokim mężczyzną co Kin'emon. Ma gęste, długie, czerwone włosy za plecami sięgające aż do kostek, z przodu spływające w dwóch pasmach poniżej pasa. Ma wybieloną twarz, pomalowane usta i zaróżowione policzki niczym w teatrze Kabuki. Nosi tradycyjny strój samuraja kimono z kataginu o prostym wzorze pasków. Za plecami nosi ogromny pędzel, który używa podczas korzystania ze swoich mocy diabelskiego owocu.

Osobowość

Jest niezwykle opiekuńczy wobec syna swojego najlepszego przyjaciela, stawia jego bezpieczeństwo ponad swoje, co udowodnił dając się złapać w miejsce Momonosuke. Bez zastanowienia pomógł też uciec strażnikom, z którymi spędził bardzo dużo czasu (mimo, że oni o tym nie wiedzieli).

Jak wiele postaci w "One Piece" także Kanjuurou posiada swój unikalny śmiech "Kakakaka".

Historia

Fabuła

Saga Piracki Sojusz

Akt Dressrosa

Kin'emon odnajduje wreszcie Kanjuurou w więzieniu razem z żołnierzami Dressrosy. Jak się okazuje Kanjuurou jest władającym i ukrywał się w ścianie tak, że żaden żołnierz nie wiedział o jego obecności. Po zapewnieniu Kin'emona, że zdrowie i bezpieczeństwo jego syna jest ważniejsze od jego uwięzienia. Kanjuurou oferuje przyjacielowi swoją sałatę, ale spotyka się z odmową. Gotowy do ucieczki rysuje (dosyć pokracznie) na ścianie ptaka przypominającego ogromnego wróbla, po czym ożywia go swoją "magią". Żołnierze są zachwyceni jego zdolnościami i kiedy Kanjuurou razem z Kin'emonem zaczynają odlatywać proszą go o pomoc w ucieczce. Samuraj zgadza się im pomóc i w tym celu namalował kilka drabin. Kiedy rozpoczyna się ucieczka krzyczy do nich aby nie wchodzili wszyscy na raz ponieważ rysowane drabiny nie są trwałe. Dwójka samurajów znajduje Usoppa. Kanjuurou nazywa snajpera Tengu i uspokaja go mówiąc, że podarował tym biedakom na dole sieci aby mogli łatwiej wspiąć się do nich. Samuraj postanawia zmyć swa hańbę popełniając seppuku, powstrzymuje go Kin'emon. Obydwaj zostają stłuczeni po głowach przez wściekłego Usoppa.

Umiejętności i moce

Diabelski Owoc

Główny artykuł: Paramecia Rysunku
Kanjuro's power

Diabelski Owoc Kanjuurou pozwala mu ożywiać to, co narysuje.

Kanjuurou zjadł nienazwany diabelski owoc typu paramecia, dzięki któremu może ożywić i stworzyć trójwymiarową wersje wszystkiego co narysuje. Ożywione przez niego rysunki posiadają te same umiejętności co oryginał. Moc owocu wpływa także na jego ciało, dzięki czemu może "ukryć" się w ścianie i pozostać niezauważonym.

Bronie

Kanjuro's Katana Brush

Pędzel Kanjuurou .

W celu używania technik swojego Diabelskiego Owocu Kanjuurou zamiast miecza używa wielkiego pędzla, który wyglądem przypomina nieco katanę schowaną w pochwie.

Dominacja

Główny artykuł: Dominacja

Kanjuurou jest w stanie używać Dominacji Uzbrojenia. Pokazał to podczas popychania Ptasiej Klatki na Dressrosie.

Główne walki

  • Kanjuurou kontra pracownicy Doflamingo

Ciekawostki

  • W Vivre Card Oda wyjawił oficjalne angielskie imię Kanjuurou. Brzmi ono Kanjuro.
  • Kanjuurou nie posiada praktycznie żadnej wiedzy o diabelskich owocach, dlatego swoje umiejętności nazywa "czarami".
  • W piątym rankingu popularności zajął 86 miejsce.
  • Moc jego Diabelskiego Owocu jest prawdopodobnie wzorowana na magii Reedusa z "Fairy Tail".

Nawigacja