FANDOM

Kelly Funkzabójca z Królestwa Mogaro oraz starszy brat Bobby Funka. Został gladiatorem w Koloseum Corrida, by walczyć o Płom-Płomieniowoc.

Wygląd

Kelly jest osobą o przeciętnym wzroście, o wiele niższym od swojego brata Bobby'ego. Ma on czarne włosy, z których część jest dłuższa. Jest osobą o umięśnionym ciele co wynika z jego zawodu. Chodzi zawsze z gołym torsem a na rękach ma czerwone rękawice bokserskie. Nosi spodnie w czerwono-czarne pionowe pasy.

Osobowość

Kelly jest bardzo nerwowy, zwłaszcza, gdy ktoś obraża go ze względu na niski wzrost. Jest czuły na tym punkcie, więc od razu rzuca się na przeciwnika brutalnie go bijąc. Jest pewnym siebie mężczyzną, lubiącym walczyć, a zwłaszcza wygrywać.

Relacje

Bobby Funk

Jego relacja z Bobbym jest taka jak u każdego rodzeństwa. Mimo, że Kelly często krzyczy na swojego brata, bardzo dobrze razem współpracują. Dzięki mocy diabelskiego owocu Bobby'ego, polegającemu na staniu się "ubraniem", które następnie nakłada na siebie Kelly. Wówczas stają się "jednością" i Kelly może używać dużej siły swojego brata, który sam boi się walczyć.

Załoga Donquixote

Wiadomo, że Kelly znienawidził Doflamingo, co łączy się z tym, że jego familię również, za zamienienie jego i Bobby'ego w zabawki. Przez to Kelly starał się zabić Doffy'ego, stając się przy tym sprzymierzeńcem Słomkowego Kapelusza.

Umiejętności i moce

Główny artykuł: Kurt-Kurtkowoc

Kelly Funk zjadł diabelski owoc typu Paramecia. Pozwala on użytkownikowi na "ubranie" się w inną osobą i pełną kontrolę nad nią. Zdolności tej użył podczas Battle Royal Bloku C kiedy to "ubrał się" w swojego brata Bobby'ego

Na początku potyczki stosuje się do walki na zwykłe rękawce bokserskie. Później zamienia jej na rękawice z kolcami, aby zwiększyć obrażenia zadawane przeciwnikom. Podczas walki z załogą Donquixote używa również broni palnej.

Główne walki

  • Bracia Funk kontra gladiatorzy bloku C
    • Bracia Funk kontra Boo
    • Bracia Funk kontra Sai
  • Bracia Funk kontra załoga Donquixote

Ciekawostki

  • Jego nazwisko (jak i jego brata) wzięło się od słynnych braci zapaśniczych Terry Funk oraz Dory Funk, Jr.

Nawigacja