FANDOM

Kikyou to wojowniczka z plemienia Kuja, mieszkająca na Amazon Lily.

Wygląd

Kikyo Anime Concept Art

Grafika koncepcyjna Kikyou z anime.

Kikyou to szczupła kobieta z opaloną skórą i długimi czarnymi włosami, związanymi w warkocz.

Nosi tradycyjny strój plemienia Kuja i wężową broń. Ma też białą pelerynę.

Osobowość

Kikyou jest jedną z najbardziej surowych i dojrzałych członkiń plemienia Kuja. Nie podobała jej się obecność Luffy'ego na wyspie, a zwłaszcza wizja tego, że Boa Hancock dowie się o tym, że na Amazon Lily przebywa mężczyzna. Na przyjęciu plemienia po walce Luffy'ego na arenie, jako jedyna nie była rozbawiona zachowaniem pirata. Gdy Luffy i Hancock opuszczali wyspę, krzyczała na inne członkinie plemienia, by te nie wkładały sobie do ust i nosa pałeczek do jedzenia.

Pomimo tego, że jest surowym przywódcą, opiekuje się resztą plemienia. Współczuła Marguerite, gdy Boa Hancock ją spetryfikowała.

Umiejętności i moce

Dominacja

Główny artykuł: Dominacja

Dominacja Koloru Uzbrojenia

Jak wszystkie członkinie plemienia Kuja, Kikyou potrafi używać Dominacji Koloru Uzbrojenia. Potrafi wzmacniać nią strzały i sprawiać, by wybuchały przy trafieniu. Miała też wystarczająco silną wolę, by nie zemdleć, gdy Luffy użył Dominacji Koloru Władcy.

Różnice między mangą a anime

W anime Kikyou i inne członkinie plemienia Kuja, Aphelandra, Marguerite i Sweetpea poznały załogę Sercowych i zapewniły jej członkom pożywienie, gdy ci zajmowali się rannym Luffym. Kikyou zabroniła reszcie plemienia rozmawiać z piratami.

W mandze nie pokazano jej na statku załogi Kuja po przeskoku. W anime pojawia się jednak jako członkini załogi Hancock.

Ciekawostki

Nawigacja