FANDOM

Kinderella, znana także jako Miss Universe, to żona Wapola. Wyszła za niego po tym, jak został szefem ogromnej korporacji. Dwa lata później, gdy Wapolowi dano w podarunku Królestwo Black Drum, została królową.

Wygląd

Kinderella to szczupła kobieta z fioletowymi włosami. Zazwyczaj nosi długie suknie. Gdy została królową, zaczęła też nosić ciemną pelerynę.

Galeria

Osobowość

Kinderella czerpie radość z obrażania innych, a jej charakter przypomina ten jej męża. Czasem kończy swoje zdania, dodając słowo "-universe". Jak wiele innych postaci ma swój unikalny śmiech: "koshi koshi koshi" (コシコシコシ).

Fabuła

Wielka uczta jaśnie pana Wapola

Po tym, jak Wapol założył wielką firmę zabawkarską, Kinderella wyszła za niego i zaczęła żyć luksusowe życie.

Z pokładów świata

Dwa lata później Wapol otrzymał w prezencie od światowej arystokracji Królestwo Black Drum, Kinderella została królową.

Przed Reverie

Gdy konferencja Reverie zaczęła się zbliżać, Kinderella towarzyszyła Wapolowi podczas jego podróży do Mariejois.

Podczas Reverie

Kinderella i Wapol zjawili się w Mariejois. Tam zaczęli obrażać Vivi, póki nie przegonił ich Dalton.

Umiejętności i moce

Jako królowa Królestwa Black Drum Kinderella ma władzę nad jego obywatelami i prawo do uczestniczenia w Reverie.

Ciekawostki

  • Imię Kinderelli prawdopodobnie nawiązuje do Kopciuszka (ang. Cinderella). Co ciekawe, to jej mąż pogrążony był w biedzie i z pomocą ciężkiej pracy zdobył wysoki status.
  • Imię Kinderelli może też nawiązywać do Kinder niespodzianki, czekoladowego jajka z ukrytą zabawką. Łączy się to z zabawkarską firmą Wapola.
  • Miss Universe to coroczny międzynarodowy konkurs piękności.