FANDOM

King – wielka gwiazda załogi Królestwa Zwierząt i jeden z trzech najwyższych rangą oficerów Kaidou, znanych jako Kataklizmy.

Wygląd

King to wysoki mężczyzna, górujący ponad Jackiem. Nosi ciemny strój, maskę i kolczasty hełm z goglami. Ma zapinany płaszcz z czaszkami na kołnierzu, spodnie z ćwiekami i rękawice z małymi kolcami na przedramionach. Na plecach ma parę ciemnych skrzydeł przypominających te u aniołów.

Osobowość

Podobnie jak Queenowi, Kingowi łatwo przychodzi krytykowanie innych załogantów. Wraz z Queenem gnębi Jacka za jego porażki. Według Queena jest zboczeńcem kochającym tortury.

Historia

20 lat temu King razem z Queenem, Jackiem i Kaidou podpalił zamek Odena, by zabić rodzinę Kouzuki.

Fabuła

Akt Wano

Podczas pobytu na Onigashimie King zganił Jacka za to, że przychody z Kuri są za małe i zapytał go, czy wie, gdzie szukać pieniędzy. Obraził też Queena, mówiąc, że jest niekompetentny, co doprowadziło do kłótni.

Umiejętności i moce

Jako jeden z Kataklizmów King posiada dużą władzę nad innymi członkami załogi.

Diabelski Owoc

Główny artykuł: Smok-Smokowoc, Model Pteranodoni
Ryu Ryu no Mi Model Pteranodon Infobox

King w formie pteranodona.

King zjadł Diabelski Owoc, będący Zoanem typu pradawnego, który pozwala mu na przemianę w pteranodona. Dzięki przemianie może latać i wykonywać potężne ataki w powietrzu. Udało mu się zrzucić Queen Mama Chanter, ogromny statek z całą załogą na pokładzie, w tym Big Mom.

Bronie

King dzierży katanę, lecz nie pokazał jeszcze swoich zdolności w szermierce.

Ciekawostki

  • Podobnie jak reszta Kataklizmów, King nazwany jest po karcie do gry.

Nawigacja