FANDOM

King – wielka gwiazda załogi Królestwa Zwierząt i jeden z trzech najwyższych rangą oficerów Kaidou, znanych jako Kataklizmy. Należy do nienazwanej jeszcze rasy.

Wygląd

King Portrait

Zbliżenie na twarz Kinga.

King to wysoki mężczyzna, górujący ponad Jackiem. Nosi ciemny strój, maskę i kolczasty hełm z goglami. Ma zapinany płaszcz z czaszkami na kołnierzu, spodnie z ćwiekami i rękawice z małymi kolcami na przedramionach. Na plecach ma parę ciemnych skrzydeł przypominających te u aniołów.

Osobowość

Podobnie jak Queenowi, Kingowi łatwo przychodzi krytykowanie innych załogantów. Wraz z Queenem gnębi Jacka za jego porażki. Według Queena jest zboczeńcem kochającym tortury.

Historia

20 lat temu King razem z Queenem, Jackiem i Kaidou podpalił zamek Odena, by zabić rodzinę Kouzuki.

Fabuła

Akt Wano

Podczas pobytu na Diabelskiej Wyspie King zganił Jacka za to, że przychody z Kuri są za małe i zapytał go, czy wie, gdzie szukać pieniędzy. Obraził też Queena, mówiąc, że jest niekompetentny, co doprowadziło do kłótni.

Umiejętności i moce

Jako jeden z Kataklizmów King posiada dużą władzę nad innymi członkami załogi.

Diabelski Owoc

Główny artykuł: Smok-Smokowoc, Model Pteranodoni
Ryu Ryu no Mi Model Pteranodon Infobox

King w formie pteranodona.

King zjadł Diabelski Owoc, będący Zoanem typu pradawnego, który pozwala mu na przemianę w pteranodona. Dzięki przemianie może latać i wykonywać potężne ataki w powietrzu. Udało mu się zrzucić Queen Mama Chanter, ogromny statek z całą załogą na pokładzie, w tym Big Mom.

Bronie

King dzierży katanę, lecz nie pokazał jeszcze swoich zdolności w szermierce.

Ciekawostki

  • Podobnie jak reszta Kataklizmów, King nazwany jest po karcie do gry.

Nawigacja