King – wielka gwiazda załogi Królestwa Zwierząt i jeden z trzech najwyższych rangą oficerów Kaidou, znanych jako Kataklizmy. Należy do nienazwanej jeszcze rasy.

Wygląd

King to wysoki mężczyzna, górujący ponad Jackiem. Nosi ciemny strój, maskę i kolczasty hełm z goglami. Ma zapinany płaszcz z czaszkami na kołnierzu, spodnie z ćwiekami i rękawice z małymi kolcami na przedramionach. Na plecach ma parę ciemnych skrzydeł przypominających te u aniołów.

Galeria

King Portrait.png
King Manga Infobox.png

Osobowość

Podobnie jak Queenowi, Kingowi łatwo przychodzi krytykowanie innych załogantów. Wraz z Queenem gnębi Jacka za jego porażki. Według Queena jest zboczeńcem kochającym tortury.

Historia

20 lat temu King razem z Queenem, Jackiem i Kaidou podpalił zamek Odena, by zabić rodzinę Kouzuki.

Fabuła

Konflikt w Kraju Wano

Podczas pobytu na wyspie demonów King zganił Jacka za to, że przychody z Kuri są za małe i zapytał go, czy wie, gdzie szukać pieniędzy. Obraził też Queena, mówiąc, że jest niekompetentny, co doprowadziło do kłótni.

Kiedy Big Mom razem ze swoją załogą próbowała dostać się do kraju Wano, King pod postacią pteranodona zaatakował Queen Mama Chanter. Udało mu się przewrócić statek, co poskutkowało spadnięciem statku z powrotem w dół i pochłonięciem Big Mom przez morskie fale.

Około dwa dni później Queen sprowadził Big Mom na wyspę demonów i zbeształ Kinga za to, że ten nie wykonał dobrze swojego zadania. Big Mom zaoferowała mu, że wybaczy mu to, co jej zrobił pod warunkiem, że dołączy do jej załogi. Uzasadniło swoją propozycję tym, że pochodził z rasy, której nie można było spotkać na Totto Land. King ostatecznie odrzucił jej ofertę.

Umiejętności i moce

Jako jeden z Kataklizmów King posiada dużą władzę nad innymi członkami załogi.

Diabelski owoc

Główny artykuł: Smok-smokowoc, model pteranodoni

King w formie pteranodona.

King zjadł diabelski owoc, będący Zoanem typu pradawnego, który pozwala mu na przemianę w pteranodona. Dzięki przemianie może latać i wykonywać potężne ataki w powietrzu. Udało mu się zrzucić Queen Mama Chanter, ogromny statek z całą załogą na pokładzie, w tym Big Mom.

Bronie

King dzierży katanę, lecz nie pokazał jeszcze swoich zdolności w szermierce.

Ciekawostki

  • Podobnie jak reszta kataklizmów, King nazwany jest po karcie do gry.

Nawigacja