FANDOM

Kinga jest niesławnym piratem z Nowego Świata, który sprzymierzył się z załogą Białobrodego.

Wygląd

Kinga jest stosunkowo wysokim mężczyzną o brązowych włosach. Nosi typowy japoński ubiór oraz posługuje się mieczem.

W anime widzimy go noszącego biały płaszcz na ramionach, oraz zielone kimono.

Osobowość

Niewiele wiadomo o osobowości Kingi poza tym, że walczy i ryzykuje życie w próbie ocalenia Portgas D. Ace'a.

Historia

Jakiś czas przed rozpoczęciem fabuły, Kinga staje się rozpoznawalnym piratem, o pewnej niesławnej reputacji w Nowym Świecie, któremu udaje się sprzymierzyć z załogą Białobrodego.

Fabuła

Saga Wojna Szczytów

Akt Marineford

Kiedy Portgas D. Ace ma zostać stracony na Marineford, Kinga wraz ze swoją załogą dołącza do sił załogi Białobrodego, by go ocalić.

Fossa Stops Kinga

Fossa zatrzymuje Kingę, który chce pomóc Białobrodemu, wiedząc, że to bezcelowe.

Kingę widzimy po raz pierwszy w czasie, gdy Monkey D. Luffy używa mostu stworzonego przez Inazume by uratować Ace'a. Dopingował młodego pirata by uratował brata razem z Delacuajim, Hanganem i Agsillym. Później widzimy go obok lekarza załogi Białobrodego w czasie, kiedy admirał Sakazuki zadaje śmiertelny cios Ace'owi.

Po wojnie

Kinga razem ze swoją załogą uczestniczy w uroczystościach pogrzebowych Ace'a i Białobrodego, gdzieś w nieznanym miejscu w Nowym Świecie.

Umiejętności

Kinga staje się rozpoznawalnym piratem o pewnej niesławnej reputacji w Nowym Świecie, któremu udaje się zawrzeć sojusz z załogą Białobrodego. Posługuje się mieczem, jednak biegłość jego użycia pozostaje nieznana.

Główne walki

Nawigacja