Kirabachi – gigantyczny miecz dzierżony przez Arlonga.

Wygląd

Kirabachi ma duży czarny pręt, na którym znajduje się sześć piłowatych ostrzy w czarnym kolorze, przypominających zęby rekina. Ma uchwyt katany, lecz nie ma osłony.

Historia

Przeszłość

W czasie, gdy był członkiem Słonecznych Piratów, Arlong używał go intensywnie do atakowania Marynarki, grożąc nawet zabiciem ich, przed czym powstrzymał go Fisher Tiger oraz Jinbe.

Bitwa o Arlong Park

Gdy dotarł na East Blue, Kiribachi nie był już jego główną bronią, lecz ostatecznie tylko jako środek przeciwko silnym przeciwnikom. Umieścił ostrze na ścianie w zbrojowni Arlong Parku, dopóki nie wyciągnął go podczas pojedynku z Luffym w Arlong Parku. Kilka jego ostrzy zostało złamanych przez Luffy'ego podczas tej walki.

Możliwości

Sama wielkość miecza wystarcza, by pokonać przeciwnika. Ponadto większa ilość ostrzy świadczy o tym, że mimo połamania paru z nich nie czyni to miecza bezużytecznym. 

W połączeniu z naturalną siłą Arlonga, ostrze może spowodować ogromne zniszczenia. Pokazał to machając Kiribachi w szalony sposób podczas robienia salta, wykonując następujące po sobie cięcia przypominające ruchy piły tarczowej.

Nawigacja