FANDOM

Kirabachi jest gigantycznym mieczem dzierżonym przez Arlonga.

Wygląd

Kirabachi ma duży czarny pręt, na którym znajduje się sześć piłowatych ostrzy w czarnym kolorze, przypominających zęby rekina. Ma uchwyt katany, lecz nie ma osłony.

Historia

Przeszłość

W czasie, gdy był członkiem Słonecznych Piratów, Arlong używał go intensywnie do atakowania Marynarki, grożąc nawet zabiciem ich, przed czym powstrzymał go Fisher Tiger oraz Jinbe.

Saga East Blue

Akt Arlong Park

Gdy dotarł na East Blue, Kiribachi nie był już jego główną bronią, lecz ostatecznie tylko jako środek przeciwko silnym przeciwnikom. Umieścił ostrze na ścianie w zbrojowni Arlong Parku, dopóki nie wyciągnął go podczas pojedynku z Luffym w Arlong Parku. Kilka jego ostrzy zostało złamanych przez Luffy'ego podczas tej walki.

Możliwości

Sama wielkość miecza wystarcza, by pokonać przeciwnika. Ponadto większa ilość ostrzy świadczy o tym, że mimo połamania paru z nich nie czyni to miecza bezużytecznym. 

W połączeniu z naturalną siłą Arlonga, ostrze może spowodować ogromne zniszczenia. Pokazał to machając Kiribachi w szalony sposób podczas robienia salta, wykonując następujące po sobie cięcia przypominające ruchy piły tarczowej.

Nawigacja