FANDOM

Kot-Kotowoc, Model LamparciDiabelski Owoc typu Zoan, pozwalający władającemu na przybranie formy lamparta. Owoc sprawia, że władający staje się człowiekiem-lampartem (ヒョウ人間 Hyō Ningen). Został zjedzony przez Roba Lucciego.

Etymologia

  • Neko oznacza po japońsku "kota".
  • Pomimo tego, że zapis znakami to 豹 (hyō, japońskie słowo oznaczające "lamparta"), to wymawia się je jako reoparudo.

Mocne i słabe strony

Owoc ten pozwala Użytkownikowi stać się lampartem lub hybrydą człowieka i lamparta, który może się zmieniać między nimi bez żadnego problemu. Dzięki temu Lucci w każdej chwili, może zwiększyć swoją siłę, szybkość i refleks. Jak wspomniał Tony Tony Chopper, ludzie którzy zjedli Zoan drapieżników, są w walce bardziej agresywni i efektywniejsi. Są też lepiej przystosowani do walki niż inni użytkownicy Zoan, których moce bazują na zwierzętach roślinożernych lub łagodnych, głównie przez swoje pazury czy kły. Świetnym przykładem jest właśnie Rob Lucci, który w czasie walki jest efektowny i bezlitosny.

Owoc ten nie wydaje się mieć żadnych specjalnych słabości, oprócz standardowych słabości Diabelskich Owoców, takich jak np. woda morska, Kamień Morskiej Strażnicy i Dominacji.

Zastosowanie

Lucci mauls Luffy

Lucci gryzie Luffiego.

Moce owocu używane były przez Rob Lucciego głównie w celach bojowych. Służyły mu one do zwiększenia siły ataków Rokushiki, dzięki którym stawały się one jeszcze bardziej destrukcyjne. Lucci, w przeciwieństwie do innych użytkowników Zoan, używa swego owocu w bardziej zwierzęcy sposób, jako przykład można dać moment, w którym Lucci gryzie Luffy'ego w pełnej formie lamparta.

Techniki

Sześć Form

Rob Lucci nie używał żadnych technik związanych bezpośrednio z mocą jego owocu. Używał on go jednak po to, aby wzmacniać swoje techniki Sześciu Form. Oprócz tego używał on czystej, bezlitosnej siły.

Nawigacja