FANDOM

Kouzuki Sukiyaki był szogunem Kraju Wano i ojcem władcy Kuri, Kouzuki Odena, a także dziadkiem Momonosuke i Hiyori.

Wygląd

Nie wiadomo nic o wyglądzie Sukiyakiego.

Osobowość

Sukiyaki był sprawiedliwym władcą. Był gotów wygnać nawet własnego syna za popełnione przez niego przestępstwa. Nie był wystarczająco silnym władcą, by zaprowadzić porządek w Kuri, jednak nagrodził swojego syna, który odważył się podjąć to wyzwanie.

Historia

Sukiyaki rządził Krajem Wano jako szogun ponad 20 lat temu. Jego syn, Kouzuki Oden, został wygnany z Kwiatowej Stolicy za wielokrotne wdawanie się w bójki. Jednak, gdy Oden zaprowadził porządek w krainie bezprawia, jaką było Kuri, Sukiyaki nagrodził go tytułem władcy tej krainy.

Kurozumi Orochi odebrał Sukiyakiemu tron szoguna i ogłosił członków rodziny Kouzuki przestępcami. Nie wiadomo, co od tamtej pory dzieje się z Sukiyakim.

Umiejętności i moce

Jako szogun Wano, Sukiyaki miał nad krajem całkowitą władzę. Mógł też nadawać pewien zakres władzy innym, na przykład nadał swojemu synowi tytuł władcy Kuri.

Jako członek rodziny Kouzuki, Sukiyaki potrafił czytać Poneglyphy i przekazał tę umiejętność Odenowi.

Ciekawostki

  • Sukiyaki to tradycyjna japońska potrawa.

Nawigacja