FANDOM

Kouzuki Toki była żoną władcy Kuri, Kouzuki Odena, a także matką Momonosuke i Hiyori. Została zabita przez Kaidou dwadzieścia lat temu.

Wygląd

Widzieliśmy jedynie sylwetkę Toki. Wygląda na szczupłą kobietę przeciętnego wzrostu z długimi włosami.

Osobowość

Nie wiadomo zbyt wiele o osobowości Toki, ale wydawała się miłą kobietą, a jej słudzy ją szanowali.

Historia

Według podań Toki pochodziła z odległej przeszłości, lecz po zjedzeniu Czas-Czasowocu wielokrotnie podróżowała w przyszłość. W pewnym momencie swego życia poślubiła Kouzuki Odena, władcę Kuri i urodziła mu syna, Momonosuke, a następnie córkę, Hiyori.

20 lat temu Oden został zabrany do Kwiatowej Stolicy i zabity przez Kurozumi Orochiego za nielegalne opuszczenie Kraju Wano. Toki przebywała z Momonosuke i Hiyori w zamku Odena, gdy Kaidou, współpracujący z Orochim, podpalił całą posiadłość.

Dziedzictwo

Przed śmiercią Toki wypowiedziała przepowiednię, dotyczącą Kraju Wano. Zainspirowała ona dawne sługi rodziny Kouzuki i wzbudziła strach Kurozumi Orochiego, według którego przepowiednia mówiła, że w ciągu dwudziestu lat zjawi się dziewięciu samurajów, którzy zabiją złego szoguna w imię Odena i otworzą granice Wano.

Umiejętności i moce

Jako żona Kouzuki Odena, władcy Kuri, Toki posiadała dość wysoki status.

Diabelski owoc

Główny artykuł: Czas-Czasowoc

Toki zjadła Czas-Czasowoc, diabelski owoc typu Paramecia, który pozwalał jej na wysyłanie siebie i innych w przyszłość.

Ciekawostki

  • Toki to japońska nazwa ibisa czubatego. Oda często nazywa kobiety po ptakach.
    • Toki oznacza po japońsku "czas", co nawiązuje do mocy jej diabelskiego owocu.

Nawigacja