FANDOM

Kraina Śmierci to broń chemiczna powstała poprzez zmieszanie skondensowanego gazu H₂S i cukierka z nieznaną substancją.

Efekty

Shinokuni Victim

Wpływ Krainy Śmierci na ludzkie ciało.

Trujący gaz rozprzestrzenia się z ogromną prędkością i petryfikuje wszystkie żywe istoty, które wpadną w jego obłok. Gaz wnika w skórę i ciała ofiar, pokrywając je twardą skorupą. Jeśli zniszczy się skorupę w ciągu pół dnia od jej powstania, jest możliwość uratowania ofiary.

Fabuła

Pokaz nowej groni gazowej Caesara Clowna oglądało wielu maklerów Podziemia. Naukowiec zwabił Smileya ogromnym cukierkiem, który zamienił go w śmiercionośną broń masowego rażenia na podstawie gazu H₂S. W wyniku eksperymentu spetryfikowanych zostało wielu pracowników Caesara.

Caesar Merges With Shinokuni

Caesar Clown pochłania gaz.

Gdy Luffy zaczął wygrywać walkę z Caesarem, naukowiec kazał wpuścić do laboratorium gaz, po czym go wchłonął, stając się ogromnym gazowym potworem. Caesar wyjawił, że dwa pokojowe kraje są zainteresowane kupnem jego broni, więc spetryfikował kilku swoich towarzyszy w ramach pokazu możliwości.

Po porażce Caesara, marynarze z G-5 zaczęli go torturować, by ten wyjawił im słabe strony gazu i sposób, w jaki można uratować ofiary.

Nawigacja