Ten artykuł wymaga poszerzenia

Luffychibi.png

Kruk – dowódca północnej armii rewolucjonistów.

Wygląd

Zbliżenie na twarz Kruka.

Kruk to wysoki i umięśniony łysy mężczyzna. Nosi maskę doktora plagi, która służy mu za głośnik, czarny płaszcz z piór odkrywający jego klatkę piersiową, czarne spodnie i niebieską chustę owiniętą wokół szyi. Przez swoje ubranie przypomina wyglądem kruka.

Osobowość

Kruk to honorowy mężczyzna, który nienawidzi tych, którzy gnębią słabszych. Jest bardzo cichy, przez co musi używać głośnika, by ktokolwiek mógł go zrozumieć. Nie lubi, gdy ktoś mu to wypomina. Zmarszczył czoło, gdy Różowobrody zwrócił uwagę na jego mamrot. Zdarza mu się zapominać o włączeniu głośnika.

Fabuła

Saga Czterech Imperatorów

Akt Reverie

Umiejętności

Diabelski owoc

Kruk zamienia się w stado kruków.

Kruk zjadł diabelski owoc pozwalający mu na przemianę siebie i swojego ubrania w stado kruków. Dzięki temu może znajdować się jednocześnie na dużym obszarze. Użył swojej mocy, by ukraść wszystkie miecze Różowobrodego naraz. Każdy z jego kruków jest w stanie unieść na plecach przeciętnych rozmiarów człowieka, mogą też roznosić gazety.

Główne walki

Ciekawostki

  • W 904. rozdziale Oda wyjawił oficjalne angielskie imię Kruka. Brzmi ono Karasu.
  • Karasu oznacza po japońsku "wronę" lub "kruka".
  • Jego imię zostało wymienione w napisach w 738. odcinku.
  • Jego nienazwany diabelski owoc przypomina Jaj-Jajkowoc Tamago, gdyż oba owoce posiadają cechy trzech rodzajów owoców.
    • Dodatkowo moce obu owoców powiązane są z ptakami.
  • Kruk zajmuje się wolontariatem.
  • Ulubionym daniem Kruka są parówki. Najbardziej nie lubi dań zrobionych z kurcząt.

Nawigacja