FANDOM

Kung Fu Point (柔力強化(カンフーポイント) Kanfū Pointo) to kombinacja form Jumping Point i Arm Point oraz jedna z 6 naturalnych form po przeskoku.

Opis

Najczęstsza forma w bitewna Choppera po przeskoku. Chopper jest w tej formie średniej wysokości, a jego głowa jest większa niż u zwykłego człowieka. Jego twarz i głowa są szersze, nie widać jego szyi. Usta Choppera z kształtu przypominają romb, a górna warga jest podczepiona pod nos. Ręce i nogi są ​​krótkie i muskularne, choć nie tak bardzo jak przy Arm Point. Nosi pewne podobieństwo do ludzkich mieszkańców Królestwa Torino, wyspie gdzie spędził dwa lata oraz szkolił się. Zachowuje on swoje kopyta i jego poroże pozostaje taki sam kształt, ale wydają się być nieco mniejsze. W tej formie Chopper jest bardzo biegły w kung fu, umożliwiając wszechstronny ruch i czyniąc go wystarczająco silne, aby łatwo pokonać kilku żołnierzy z grupy Ammo Knights, którzy zostali wysłani, by zatrzymać jego i Sanji'ego. Wydaje się, że łączy w sobie moc Arm Point i akrobatyczne umiejętności Jumping Point choć w mniejszym stopniu, niż w wymienionych formach. W tej formie Chopper wykazano posiadają dość siły, aby łatwo rozbić wielkie stalowe drzwi. Jak dotąd nie zostały wymienione nazwy żadnego ataku.

Ciekawostki

Nawigacja