FANDOM

Ten artykuł wymaga poszerzenia

Luffychibi

Kuromarimo to były gubernator w państwie Wapola i najwyższy rangą urzędnik prawny pod Wapolem.

Wygląd

Kuromarimo's Manga Color Scheme

Schemat kolorów Kuromarimo w mandze.

Kuromarimo nosi długi pomarańczowy płaszcz z białym wykończeniem i czarnymi afro na końcach i białymi afro wiszącymi z przodu. Ma też rękawice, które zakrywają wszystkie jego palce prócz kciuka i przypominają afro. Ma wielkie czarno afro na głowie i mało na brodzie. Jest średniego wzrostu i wagi. Nosi koszulkę z pomarańczową częścią po środku i białymi po bokach i z żółtymi guzikami. Prócz tego ma krótkie pomarańczowe spodnie. Ma bardzo owłosione nogi, a na nich czarne sznurowane buty. Ogółem, Kuromarimo przypomina boksera.

Osobowość

Kuromarimo jest samolubny i arogancki. Prócz tego, jest niezwykle lojalny Wapolowi.

Umiejętności i moce

Kuromarimo potrafi robić różne rzeczy ze swoimi włosami. Potrafi wyjąć z nich kolce, strzelać nimi i uwięzić nimi przeciwników.

Ataki

  • Gloniespodzianka (ビックリマーリモ Bikkuri Mārimo, dosłowne znaczenie: "Niespodziewana Kula Glonowa"): Kuromarimo wystawia kolce ze swoich afro-rękawic i próbuje rozgnieść przeciwnika. W tłumaczeniu Viz Manga i dubbingu FUNimation atak ten nazwany jest Marimo's Surprise.
Eleki-Marimo

Kuromarimo używa techniki Elektrostatyczny Glon na Sanjim.

  • Elektrostatyczny Glon (静電気 (エレキ) マーリモ Ereki-Mārimo, dosłowne znaczenie: "Elektryczna Kula Glonowa"): Kuromarimo rzuca w przeciwnika kulką włosów w kształcie afro, która przyczepia się do niego, dzięki silnemu statycznemu napięciu. Pomimo, że same afro nie są niebezpieczne, to można je łatwo podpalić i ułatwiają Chessowi wykonanie techniki Szach Mat. W tłumaczeniu Viz Manga i dubbingu FUNimation atak ten nazwany jest Marimo's Static Cling, a w dubbingu 4kids Static Cling Attack.

Ciekawostki

  • W mandze, gdy Kuromarimo używa ataku Elektrostatyczny Glon, najpierw skacze i wtedy rzuca w przeciwnika afro. W anime nie jest to pokazane.