FANDOM

Ten artykuł wymaga poszerzenia

Luffychibi

Kuroobiryboludź o cechach płaszczki, oficer załogi Arlonga i były członek Słonecznych Piratów.

Wygląd

Kuroobi ma wygląd charakterystyczny dla mistrza sztuk walki. Nosi ciemnoniebieskie gi oraz czarny pas, a jego włosy są spięte fioletowymi gumkami w dwa kucyki. Po prawej stronie klatki piersiowej posiada tatuaż Słonecznych Piratów. Możliwe też, że służył on do przykrycia znaku niewolnictwa.

Piętnaście lat temu, gdy był członkiem Słonecznych Piratów, jego włosy przypominały afro.

Galeria

Osobowość

Jest on jednym z najbardziej surowych członków załogi i zawsze był ostrożnie nastawiony do rzekomej wierności Nami do Arlonga.

Umiejętności i moce

Kuroobi jako ryboludź posiada nadludzką siłę. Jego siła czyni go drugim najsilniejszym członkiem Załogi Arlonga zaraz po kapitanie.

Ryboludzkie Karate

Główny artykuł: Ryboludzkie Karate

Kuroobi stwierdził, że posiada 40. dan Ryboludzkiego Karate. Jako przedstawiciel tej rasy, jest on znacznie silniejszy i szybszy, gdy jest zanurzony w wodzie.

Bronie

Jest on również początkującym szermierzem. Osiem lat temu, gdy Arlong miał zabić Belle-mere i zabrać Nami, Kuroobi zablokował strzały Genzou i pociął jego ciało kordelasem.

Historia

Przeszłość

Akt Arlong Park

Główne walki

Ciekawostki

  • Kuroobi (黒帯) oznacza "czarny pas".
  • Kuroobi był jedynym ryboludziem, który nie ufał i nie lubił Nami. Jego podejrzenia zostały udowodnione, gdy Nami odmówiła powrotu do Arlonga, gdy ten o to poprosił.
  • Kuroobi był pierwszym ryboludzim mistrzem sztuk walki pokazanym w One Piece, drugim był Jinbe.

Nawigacja