Kurt-kurtkowocdiabelski owoc typu Paramecia, pozwalający władającemu na przemianę w kurtkę i odzianie kogoś. Owoc sprawia, że władający staje się człowiekiem-kurtką (ジャケット人間 Jaketto Ningen). Został zjedzony przez Kelly Funka.

Etymologia

  • Jake pochodzi od jaketto, japońskiej wymowy angielskiego słowa jacket oznaczającego "kurtkę".

Mocne i słabe strony

Owoc ten umożliwia władającemu zmianę w kurtkę, którą mogą założyć ludzie jak i zwierzęta. Władający może kontrolować ciała osób, które go włożyły i może używać ich umiejętności, potencjalnie zwiększając siłę swoich ciosów. Władający normalnie porusza się i mówi, podczas kontrolowania kogoś, ale nie wiadomo, czy noszący kurtkę może robić cokolwiek według własnej woli. Różnica wielkości między władającym a osobą wydaje się nie mieć żadnego znaczenia, ponieważ rozmiar władającego dopasowuje się do osoby noszącej go.

Słabą stroną owocu jest fakt, że jest użyteczny tylko w chwili, gdy ktoś postanowi "założyć" władającego. Po zmienieniu się w kurtkę władający jest praktycznie bezwładny. Dalej może się poruszać, ale ewidentnie traci na sile. Prawdopodobnie władający nie może siłą przejąć ciała, ponieważ jak kurtka, staje się częściowo ubraniem.

Zastosowanie

Kelly przekształca całe swoje ciało w kurtkę, dzięki czemu jego brat Bobby może go założyć. Pozwala to uzyskać Kelly'emu ogromną siłę brata, co w połączeniu z jego agresywnym stylem walki daje potężne połączenie.

Techniki

Ciekawostki

  • Jest to drugi owoc, który ma związek z ubraniami. Pierwszym był ub-ubraniowoc.
  • Podobnie jak z chap-chapowocem, owoc ten można wykorzystać, aby użyć czyjejś siły.

Nawigacja