FANDOM

Kyoushirou to samuraj i właściciel kantoru w Kwiatowej Stolicy w Kraju Wano. Pracuje dla rodziny Kurozumi. Jest też przywódcą yakuzy, zwanej rodzina Kyoushirou.

Wygląd

Włosy Kyoushirou przypominają pompadour. Nosi kimono ze wzorem w kółka i ciemny płaszcz.

Osobowość

Kyoushirou zdaje się często pić alkohol. Gdy jest pijany, obraża Kurozumi Orochiego, choć grozi mu za to poważna kara. Wyśmiał szoguna za to, że wierzy w proroctwo rodziny Kouzuki o jego upadku. Potrafi błyskawicznie zmienić swój nastrój, przechodząc ze śmiechu w sen.

Kyoushirou nie traktuje swoich obowiązków poważnie. Kazał swoim podwładnym poprosić Queena o wysłanie zabójców, by ci poradzili sobie z handlarzem, który nie chciał zapłacić za ochronę yakuzy.

Fabuła

Akt Wano

Upity Kyoushirou zaczął naśmiewać się z Kurozumi Orochiego, który bał się spełnienie przepowiedni Kouzuki Toki, według której rodzina Kouzuki dokona zemsty w ciągu 20 lat. Był to dwudziesty rok od śmierci całej rodziny, więc Kyoushirou nie wierzył, że jakakolwiek zemsta mogłaby się dokonać.

Po otrzymaniu zaproszenia na bankiet Orochiego, Kyoushirou został poinformowany przez swoich podwładnych o pewnym sprzedawcy makaronu soba, który nie chce zapłacić haraczu. Kazał im poprosić Queena o wysłanie zabójców, którzy się z nim uporają.

Umiejętności i moce

Jako pracownik rodziny Kurozumi, Kyoushirou posiada prawdopodobnie wysoki status i duże wpływy, na co wskazuje obecność gejsz, które dla niego tańczą. Jako szef rodziny Kyoushirou, ma własnych podwładnych, którzy zbierają dla niego haracz od mieszkańców Kwiatowej Stolicy. Dzięki powiązaniom z władzami Wano, Kyoushirou ma dostęp do zabójców, najętych przez załogę jednego z Czterech Imperatorów, a mianowicie załogę Królestwa Zwierząt.

Bronie

Kyoushirou dzierży miecz, choć nie wiadomo, jak dobrze się nim posługuje.

Nawigacja