FANDOM

Legendarny miecz to status ostrza.

Legendarne miecze

[v · e · ?]
Legendarne miecze
Saijou-Oowazamono
Yoru Murakumogiri Pierwszy Kitetsu
Oowazamono
Wadou Ichimonji Shuusui Drugi Kitetsu Enma Amenohabakiri
Ryouwazamono
Kashuu Yubashiri (zniszczony) Yamaoroshi
Wazamono
Shigure Trzeci Kitetsu
Nieznany stopień
Raiu Outou Kougarashi Durandal Shirauo
Pretzel ??????

12 mieczy rangi Saijou-Oowazamono

Jest dwanaście mieczy najwyższego kunsztu (最上大業物 Saijō Ō Wazamono). Są to ostrza najwyższej jakości.

21 mieczy rangi Oowazamono

Jest dwadzieścia jeden mieczy wyższego kunsztu (大業物 Ō Wazamono). Ich jakość jest jeden stopień niżej niż Saijou-Oowazamono.

50 mieczy rangi Ryouwazamono

Jest pięćdziesiąt mieczy wysokiego kunsztu (良業物 Ryō Wazamono). Ich jakość jest wyższa niż Wazamono, ale niższa niż mieczy rangi Oowazamono.

Miecze rangi Wazamono

Istnieje nieokreślona liczba kunsztownych mieczy (業物 Wazamono). Są to ostre miecze najniższego stopienia, które zostały nazwane.

Nieznana ranga miecza

One Piece

Marzeniem Tashigi jest zabranie wszystkich legendarnych mieczy z rąk przestępców takich jak piraci. Wierzy, że miecze płaczą, gdyż używane są do złowieszczych czynów i nie służą szlachetnym i honorowym celom. Powodem jej pościgu za Zoro jest jego legendarny miecz Wadou Ichimonji, twierdzi, że trafił on w ręce okrutnej osoby. Póki co, nie odniosła żadnych zwycięstw nad Zoro, a w imię sprawiedliwości zdobyła do tej pory jedynie Kashuu. W tym czasie Zoro posiadł Shuusui.

Ciekawostki

  • Jak dotąd najwięcej legendarnych mieczy zdobył Zoro, a tuż po nim Tashigi.
  • Niekanoniczny Eric stwierdził, że jego cięcia wiatrem stworzone przez moc Sierp-Sierpowocu są równie ostre jak legendarny miecz.

Nawigacja