FANDOM

Lemoncheese to królowa i jedna z 50 monarchów, którzy wzięli udział w Reverie.

Wygląd

Lemoncheese Initial Color Scheme

Początkowy schemat kolorów Lemoncheese w anime.

Lemoncheese to kobieta o ostrych rysach twarzy, spiczastym nosie i kanciastych brwiach. Jej blond włosy spięte są w kok.

Nosi ciemnofioletową koszulkę, a na niej zielony płaszcz z jasnozielonym kwiatowym wzorem i białymi futrzanymi krawędziami.

W anime została początkowo pokazana jako brunetka w fioletowym płaszczu.

Osobowość

Niewiele wiadomo o osobowości Lemoncheese. Wygląda na to, że nie ma nic przeciwko syrenom i ryboludziom, bo rozmawiała z Neptunem.

Fabuła

Akt Reverie

Tuż przed Reverie Lemoncheese przedstawiła swoich dwóch synów królowi Neptunowi. Później wzięła udział w konferencji, gdzie usiadła obok króla Sekiego, z którym zaczęła rozmowę o Kraju Wano.

Umiejętności i moce

Jako królowa państwa sprzymierzonego z Globalnym Rządem ma prawo uczestnictwa w Reverie, gdzie ma pewien wpływ na losy świata.

Różnice między mangą a anime

W anime rola Lemoncheese jest rozszerzona. W jej dyskusję z Sekim wdają się tam inni władcy, którzy przedstawiaja swoje poglądy na poruszany temat. Prócz tego, w anime pokazane jest, że królowa zna Sekiego od co najmniej czterech lat i wie, że cztery lata temu jego kraj został zaatakowany przez piratów.

Ciekawostki

  • Lemon cheese to jedno z angielskich określeń cytrynowego twarogu przyrządzanego z cytryn, żółtka jajka, masła i cukru.
  • Imię Lemoncheese nie zostało wyjawione w mandze, a pojawiło się w napisach po 889. odcinku anime.
  • Schemat kolorów Lemoncheese zmienił się na przestrzeni pięciu odcinków. Nie wiadomo, czy to celowa zmiana czy pomyłka.