FANDOM

Lily Estomach to niekanoniczna olbrzymka, która pojawiła się podczas Aktu Ambicja Z. Jest córką Panz Fry.

Wygląd

Lily jest gigantką o błękitnych oczach, ma zielone włosy związane w kucyk i mocno opaloną skórę. Nosi złote kolczyk, żółty gorset, a także czerwoną szarfę owiniętą wokół żółtych spodenek. Ma długie skarpetki, które sięgają po jej kolana i nosi brązowożółte buty. Kiedy jest gotowa do walki, nosi stereotypowy rogaty hełm Wikingów. Pomimo, że jest gigantką, przeważnie jest w swojej miniaturowej formie dzięki mocy diabelskiego owocu który zjadła.

Galeria

Osobowość

Lily jest bardzo żarłoczną gigantką, która podobnie jak jej ojciec, kradnie jedzenie innym ludziom. Bardzo kocha swojego ojca i wiedząc jakim jest świetnym kucharzem podróżuje z nim po Nowym Świecie.

Ma ona zwyczaj komicznie podchodzi do rzeczy, wtedy powiększa głowę, podobnie jak Keimi zmienia wyraz twarzy; gdy jest zbyt wstrząśnięta czymś. Zazwyczaj zwraca się do ludzi za pomocą przyrostka "-sa" zamiast "-san".

Umiejętności

Lily jest gigantką więc ma ogromną wytrzymałość jak i siłę fizyczną.

Diabelski Owoc

Główny artykuł: Mini Mini no Mi

Lily zjadła Mini Mini no Mi, i ma możliwość zmiany swojej wielkości do woli, od pięciu milimetrów do wielkości giganta. Ze względu na to że urodziła się olbrzymką, jej siła pozostaje bez zmian niezależnie od jej wielkości.

Broń

Lily Widelec

Widelec Lily.

Lily nosi ze sobą widelec, używa go jak trójzębu, który rośnie i kurczy się wraz z nią.

Nawigacja