FANDOM

Loki to książę Elbafu. Chciał zaręczyć się Loli, lecz ta przed nim uciekła.

Wygląd

Widzieliśmy jedynie sylwetkę Lokiego. Da się jednak zauważyć, że jest on ogromnym olbrzymem o dość długich włosach. Nosi koronę i pelerynę.

Relacje

Olbrzymy z Elbafu

Jako książę Elbafu, Loki jest bardzo szanowany przez inne olbrzymy. Świętowano jego narodziny podczas przesilenia zimowego. Chciał zaręczyć się Loli, 23. córce Charlotte Linlin, najbardziej znienawidzonej osoby w Elbafu. Jego poddani wspierali go jednak, gdy ten wyznał swoją miłość ukochanej. Gdyby małżeństwo się powiodło, możliwe, że nienawiść olbrzymów wobec Linlin z czasem by zgasła. Lola uciekła jednak od Lokiego, a Big Mom zamieniła ją na jej bliźniaczkę, Chiffon. Olbrzymy poznały się jednak po podmienionej narzeczonej i zaczęli nienawidzić Linlin jeszcze bardziej za próbę oszukania ich władcy.

Lola

Loki Meets Lola

Loki oświadcza się Loli.

Loki zakochał się w Loli od pierwszego wejrzenia, choć była ona 23. córką największego wroga olbrzymów, Charlotte Linlin. Nie zważając na nienawiść olbrzymów wobec Big Mom, Loki oświadczył się Loli i zaaranżowano polityczne małżeństwo. Lola nie odwzajemniła jednak uczuć księcia i uciekła, by szukać prawdziwej miłości. Linlin próbowała podmienić ją na jej bliźniaczkę, Chiffon, ale Loki odkrył spisek.

Historia

Loki urodził się około dziesięć miesięcy po tym, jak pięcioletnia Charlotte Linlin została porzucona na Elbafu przez swoich rodziców.

Wiele lat później Loki spotkał 23. córkę rodziny Charlotte, Lolę, w której zakochał się od pierwszego wejrzenia. Linlin, matka Loli, zaaranżowała pomiędzy księciem a swoją córką polityczne małżeństwo, mając nadzieję, że ślub naprawi jej zepsute relacje z olbrzymami i da jej dostęp do armii Elbafu. Lola jednak uciekła, chcąc odnaleźć swoją prawdziwą miłość. Linlin podmieniła Lolę na jej bliźniaczkę, Chiffon, ale olbrzymy odkryły jej spisek, ślub został odwołany, a relacje pomiędzy obiema stronami jeszcze bardziej się pogorszyły.

Umiejętności i moce

Loki jest olbrzymem, więc jest dużo silniejszy od przeciętnego człowieka. Jako książę Elbafu włada najpotężniejszą armią świata. Charlotte Linlin twierdziła, że mając dostęp do potęgi militarnej olbrzymów, mogłaby pokonać resztę Imperatorów i zostać Królem Piratów. Loki ma duży posłuch wśród swoich współbraci. Gotowi byli oni zapomnieć o dawnym zatargu z Linlin, byleby ich książę był szczęśliwy u boku 23. córki rodu Charlotte, Loli.

Ciekawostki

  • Loki nosi to samo imię, co pewien bóg z mitologii nordyckiej. Nordycki Loki zalicza się do rasy jötunn, czyli właśnie olbrzymów.
    • Z drugiej strony imię Lokiego może być nawiązaniem do olbrzyma o imieniu Útgarða-Loki, który władał zamkiem Útgarðar w Jötunheimr, krainie olbrzymów.