FANDOM

Lost Island to niekanoniczna wyspa, znajdująca się pod okrętową wyspą. Wyłania się raz na tysiąc lat. To z niej pochodzą obecni mieszkańcy okrętowej wyspy. Dawniej mieszkały tu też milenijne smoki, które uważano za wyginięty gatunek smoków, żyjących milenium. Obecnie ten rzadki gatunek rozproszony jest po całym świecie.

Istnieje w fabule kilka sprzeczności, dotyczących tego, czym jest Lost Island. Jeśli chodzi o dawną ojczyznę mieszkańców okrętowej wyspy, to znajduje się ona za tajemniczym mirażem. Jeśli jednak chodzi o gniazdo lęgowe milenijnych smoków, to jest to kraina, która wynurza się spod wody, otaczającej okrętową wyspę.

Geografia

Lost Island pokryta jest ciałami smoków, które zwapniały po tysiącach lat pod wodą. Przez okres, gdy wyspa znajdowała się pod wodą, zaczęły na niej żyć podwodne stworzenia, takie jak koralowce.

Historia

Według Bokudena pierwszym królem Lost Island był Iscardunk.

Jednym z jego potomków był Pokeportes, który miał trzech synów: Bokehontasa, Bokebonboko, i Bokebokepona. Pokeportes wysłał ich, by znaleźli Dolinę Smoków, w której znajdować się miało drzewo, rodzące gwiazdy. Dzielni synowie wyruszyli, by znaleźć dolinę.

316. dziedzicem Iscardunka był Ingrimongri III, który miał syna Ingrigrimoriego, który z kolei miał 18 synów. Zarówno 316., jak i 317. potomek, uważany jest za wspaniałego władcę.

Inny potomek dynastii, król Ikemenes, wprowadził wiele reform. Miał 65 synów, więc mówiono, że gdy rzuci się kamieniem w kierunku królestwa, trafi się jakiegoś księcia.

1121. król to Hokehontas. Dalej był Nemenememitas, który rozważał, jak obronić swój kraj przed najazdami większych państw.

Nawigacja