FANDOM

"Lucy" (Monkey D. Luffy) kontra Spartan to potyczka między kapitanem załogi Słomkowego Kapelusza, Monkey D. Luffym pod pseudonimem "Lucy", a 51-krotnym zwycięzcą comiesięcznego turnieju z Koloseum Corrida Spartanem.

Prolog

Spartan i Lucy anime

Spartan staje przed Luffym.

Luffy dowiedział się, że Płom-Płomieniowoc, którego moc miał Portgas D. Ace, odrodził się i był nagrodą dla zwycięzcy turnieju. Razem z Frankym udał się więc do Koloseum Corrida, by go zdobyć. Luffy przedstawił się jako "Lucy". Chłopak był zafascynowany miejscem i gladiatorami. "Lucy" zwrócił uwagę Spartana. Gladiator zauważył, że broda chłopaka jest sztuczna i powiedział, że to nie jest miejsce dla dzieci tylko dla prawdziwych wojowników.

Walka

Sklepany Spartan anime

Spartan pokonany.

Spartan zdenerwował się na Lucy'ego. Chciał go zaatakować pięścią, ale Luffy zrobił prosty unik, używając Dominacji Koloru Obserwacji, po czym złapał jego rękę i rzucił go na podłogę.

Następstwa

Luffy z radością na ustach powiedział, że ich też miło poznać. Wszyscy byli zaskoczeni dokonaniem nowego zawodnika "Lucy'ego". Były hipotezy, że Spartan się tylko wywrócił, jednak sam gladiator był wgnieciony w ziemię. Luffy zastanawiał się gdzie iść. Kiedy już miał zostać zdyskwalifikowany i został oskarżony przez organizatorów o atakowanie innych przed oficjalną walką, w jego obronie stanęli między innymi członkowie rodziny Chinjao. Po przepytaniu innych, organizatorzy uzyskali potwierdzenie, że to Spartan zaczął bójkę. Zdecydowali o dyskwalifikacji Spartana, zaś Lucy został oczyszczony z zarzutów i mógł dalej uczestniczyć w turnieju. Gladiatorem, którego najbliżej trzymał się Luffy, był Cavendish. Dodatkowo Słomkowy spotkał Bellamy'ego, który odwiedził Skypieę, gdzie stracił wielu ludzi.

Po walce "Lucy'ego" ze Spartanem zaczął się etap Battle Royale. Pierwszy był blok A, w którym zwyciężył Jesus Burgess. W bloku B pojawili się między innymi: Bellamy, Bartolomeo i Hack.

Nawigacja