FANDOM

Ten artykuł wymaga poszerzenia

Luffychibi

Mansherry to krasnoludek i księżniczka Królestwa Tontatta. Jest córką Gancho, króla Królestwa Tontatta.

Wygląd

Mansherry in Digital Colored Manga

Mansherry w kolorowej mandze.

Mansherry ma bardzo długie (dłuższe od jej samej), falowane włosy. Nosi krótka, jasną sukienkę. Jest uważana, za bardzo piękną osobą, nawet przez Jorę.

Osobowość

Według Leo księżniczka jest kapryśna, złośliwa i porywcza. Mimo to jest przez wszystkie krasnoludki uwielbiana ze względu na swoją pozycję. Podobnie jak Boa Hancock, ma tendencję do wykorzystania swoich atrakcyjnych cech, aby uzyskać to, czego chce. Mansherry również podkochuje się w Leo, nazywa go rycerzem w lśniącej zbroi, a nawet zaczerwieniła się, kiedy ją złapał. Jednak to nie powstrzymuje jej gniewu ze względu na jego złośliwe komentarze. Leo powiedział Usoppowi, że księżniczka jest kapryśna, złośliwa i porywcza. Może się to jednak wiązać z faktem, że Leo źle odczytuje jej intencję: kiedy Mansherry prosi by wziął ją na barana lub uniósł w ramionach z powodu bólu nogi (gdyż chciał być blisko niego jeszcze przez chwilę). Leo nazwał to oznaką samolubstwa i powiedział by się po prostu uleczyła. Kabu stwierdził natomiast, że to Leo jest tępy gdyż księżniczka jest miła dla wszystkich z wyjątkiem Leo z określonego powodu. Może to oznaczać, że opis osobowości Mansherry przez Leo był stronniczy i przesadzony.

Historia

Księżniczka za czasów króla Riku najprawdopodobniej prowadziła normalne życie na Green Bit. Jednak kiedy władze przejął Doflamingo została wraz z 500 innymi krasnoludkami porwana i zmuszona do niewolniczej pracy w fabryce SMILE, gdzie przebywa do tej pory.

Fabuła

Saga Dressrosa

Akt Dressrosa

Chiyu Chiyu no Mi Healing

Jora zmusza Mansherry, by uleczyła pokonanych piratów Donquixote.

Manshelly zostaje wspomniana po raz pierwszy, kiedy krasnoludki mówią, że znajduje się w fabryce pod Koloseum. Widzimy, jak Piraci Donquixote wmawiają zmuszonym do niewolniczej pracy krasnoludkom, że księżniczka jest chora i robią wszystko, żeby ją uleczyć.

Chiyupopo

Mansherry zmienia swoje łzy w leczące pyłki.

Później, podczas buntu krasnoludków, okazuje się, że Mansherry wcale nie znajduje się w fabryce, tylko w pałacu. Krzyczy, aby Leo ją uratował. Kiedy Sugar ponownie straciła przytomność Jora próbowała ją zmusić, aby uzdrowiła ją za pomocą zdolności swojego owocu. Szybko dowiedziała się, że potrafi uzdrawiać ludzi za pomocą łez. Została jednak uratowana przez krasnoludki, na czele z Leo, a Jora została pokonana. Księżniczka wyznała Leo, że się bardzo bała, jednak uderzyła go z powodu jego sprośnego komentarza.

Umiejętności

Podejrzewamy, że Mansherry jak reszta krasnoludków jest niezwykle szybka. Ponadto jako księżniczka jest po królu Gancho najważniejszą osobą w swoim królestwie, więcej może w pewnym sensie sprawować władze nad innymi krasnoludkami.

Diableski Owoc

Główny artykuł: Chiyu Chiyu no Mi
Chiyu Chiyu no Mi Infobox

Lecząca ciecz Mansherry.

Manshelly zjadła Chiyu Chiyu no Mi, czyli Diabelski Owoc typu Paramecia. Owoc pozwala leczyć nawet ciężkie rany. Użytkownik na początku wydziela ze swojego organizm substancje ciekłe (do tej pory były pokazane łzy, ale zakładamy, że mogą być również inne substancje). Osoba, której dotknie substancja zostaje praktycznie natychmiastowo uleczona.

Ciekawostki

Mansherry's Silhouette

Początkowa sylwetka Mansherry.

Nawigacja