FANDOM

Marineford było wyspą, na której znajdowała się Kwatera Główna Marynarki, a obecnie stacjonuje tam baza G-1. Dawniej przebywali tam admirał Marynarki Wojennej Sengoku i trzech admirałów, a także wielu wiceadmirałów i oficerów niższego stopnia, którzy nie byli przypisani do żadnej innej bazy. Otaczające Marineford miasto zamieszkane było przez rodziny marynarzy.

Wyspa usytuowana jest w pobliżu Archipelagu Sabaody, równolegle do Mariejois na Red Line. Jedyna bezpieczna droga do Marineford to ta przez Bramy Sprawiedliwości. Po wojnie na Marineford, Kwatera Główna Marynarki zamieniła się miejscami z bazą G-1.

Układ

Marineford to wyspa w kształcie półksiężyca. Podczas wojny Sengoku wysunął wokół zatoki grube, wysokie, żelazne ściany, które niepozwalający wrogowi przedostać się na główny plac. W centralnej części wyspy jest rusztowanie, na którym miało dojść do egzekucji Ace'a. Na tyle wyspy stoi wysoki i dumny budynek centrali marine. Jest to wielopiętrowy, stylizowany, japoński pałac. Na środku budowli widnieje znak kanji ze symbolem marines pomiędzy. Wokół budynku w czterech rogach są małe góry z budynkami na szczytach i flagami na dachu każdego. Dwa lata po wojnie znak Marynarki został zastąpiony napisem "G-1".

Galeria

Nawigacja