Marineford – wyspa, na której znajdowała się kwatera główna marynarki, a obecnie stacjonuje tam baza G-1. Dawniej przebywali tam admirał marynarki wojennej Sengoku i trzech admirałów, a także wielu wiceadmirałów i oficerów niższego stopnia, którzy nie byli przypisani do żadnej innej bazy. Otaczające Marineford miasto zamieszkane było przez rodziny marynarzy.

Wyspa usytuowana jest w pobliżu archipelagu Sabaody, równolegle do Mariejois na Red Line. Jedyna bezpieczna droga do Marineford to ta przez bramy sprawiedliwości. Po wojnie na Marineford kwatera główna marynarki zamieniła się miejscami z bazą G-1.

Układ

Marineford to wyspa w kształcie półksiężyca. Podczas wojny Sengoku wysunął wokół zatoki grube, wysokie, żelazne ściany, które niepozwalający wrogowi przedostać się na główny plac. W centralnej części wyspy jest rusztowanie, na którym miało dojść do egzekucji Ace'a. Na tyle wyspy stoi wysoki i dumny budynek centrali marynarki. Jest to wielopiętrowy, stylizowany, japoński pałac. Na środku budowli widnieje chiński znak z symbolem marynarki pomiędzy. Wokół budynku w czterech rogach są małe góry z budynkami na szczytach i flagami na dachu każdego. Dwa lata po wojnie znak Marynarki został zastąpiony napisem "G-1".

Galeria

Marineford Island.png
Marine HQ Marineford.png
G-1 Infobox.png
Marineford's Gate of Justice.png
Kuzan's Office Marineford.png
Aokiji's Office.png
Shichibukai Waiting Room at Marineford.png
Marine Meeting Room.png
Marineford's Underground Holding Cell.png
Marineford's Control Room.png
Marineford's Town.png
Admirals' Seats.png
Marineford's Watch Tower.png
Marineford's Encircling Walls.png
Marineford's Defense Cannons.png
Marineford's Underground Passageway.png
Marineford's Secret Entrances.png
Marineford's Infirmary.png
Chapter 164.png
Chapter 115.png

Nawigacja