FANDOM

Marionetki to dezaktywowane roboty, które Enel spotkał w ruinach starożytnego miasta na księżycu. Istnieje też odmiana marionetek stworzona przez doktora Księżyc-Oglądalskiego na wyspie marionetek.

Wygląd

Marionetki to robotyczne stworzenia przypominające zwierzęta. Wszystkie mają takie same twarze i wąsy. Choć są maszynami, przypominają bardziej żywe organizmy z krwi i kości. Marionetki z wyspy marionetek noszą specyficzne stroje i są odrobinę większe niż ich odpowiednicy z Fairy Vearth. Marionetki z księżyca mają takie same skrzydła jak Shandianie i Skypieanie.

Marionetki

[v · e · ?]
Marionetki
Spacey Cosmo Galaxy Macro

Historia

Enel po raz pierwszy spotkał na księżycu marionetki, które przyleciały z wyspy marionetek, by pomścić swojego stwórcę. Po pokonaniu kosmicznych piratów, okazało się, że pod powierzchnią księżyca znajduje się starożytne miasto, a w nim mnóstwo marionetek, które Enel naładował swoją energią.

Starożytne marionetki zostały zbudowane przez dawnych mieszkańców księżyca. Ci porzucili je, gdy na naturalnym satelicie skończył się surowce i udali się na "błękitną planetę".

Ciekawostki

Automata Eating With Tsukimi

Marionetki jedzą księżycowe pyzy z doktorem Księżyc-Oglądalskim.

  • Nie wyjaśniono do tej pory, dlaczego marionetki z księżyca i te z wyspy marionetek wyglądają tak samo.
  • Choć są maszynami, mogą jeść.
  • W grze Unlimited Cruise występują jako wrogowie.