FANDOM

"Władca Błyskawic" McGuy – niesławny pirat z Nowego Świata, który sprzymierzył się z Białobrodym.

Wygląd

McGuy jest mężczyzną o długiej twarzy, dużym nosie, oraz widocznej szyi. Poza tym nosi długie blond włosy sięgające do pasa, oraz wąsy w kształcie błyskawicy. Ma na sobie niebieską koszulę z luźnymi rękawami oraz czarną kamizelę. Ze względu na to, że jego nogi nie były wystarczające w mandze, występując w anime otrzymał ciemne bermudy i pomarańczową szarfę zdobioną srebrnym ornamentem z czerwonym klejnotem.

Osobowość

Nie wiele wiadomo o osobowości McGuya poza tym, że ma spory szacunek wobec Białobrodego. W Anime okazał się na tyle spostrzegawczy by przejrzeć taktykę Sengoku i odciągnąć innych piratów od ataku Pacifistów.

Fabuła

Saga Wojna Szczytów

Akt Marineford

McGuy'a wraz z jego załogą widzimy po raz pierwszy w czasie, gdy wraz z flotą 42 niesławnych załóg pirackich sprzymierzonych z Białobrodym atakują Marineford, aby uratować Portgas D. Ace'a od egzekucji. Gdy Squard atakuje Białobrodego będąc oszukanym przez admirała Sakazukiego, McGuy wraz z resztą sprzymierzeńców jest zaskoczony.[1] Później widzimy go wraz z kilkoma innymi dowódcami wspierającymi Monkey D. Luffy'ego i Ivankova z rozkazu Białobrodego.

Gdy Piraci Czarnobrodego rozpoczynają brutalny atak na Białobrodego, podczas którego ten ginie, widzimy płaczącego McGuy'a. Postrzegany jest również jako sojusznik Doma innego pirata z Nowego Świata. Ukazuje również zaskoczenie, kiedy jeden z Czterech Imperatorów - Shanks pojawia się na polu bitwy.

Po tym jak Shanks wzywa do zawieszenia broni, a sama bitwa dobiega końca, McGuy wraz z pozostałymi piratami wycofuje się.

Po wojnie

McGuy wraz z resztą załogi uczestniczą w uroczystości pogrzebowej Ace'a i Białobrodego w nieznanym miejscu, gdzieś w Nowym Świecie.

Umiejętności

McGuyowi udaje się wypracować pewną niesławną reputację w Nowym Świecie i tym samym sprzymierzyć się z Białobrodym. Okazuje się również bardzo spostrzegawczy i szybko zrozumiał, dlaczego Białobrody nakazał rozdzielenie się sojuszników podczas walki. Ponadto McGuyowi udaje się uniknąć wszelkich obrażeń podczas bitwy.

Bronie

McGuy's Electric Sword

McGuy przekazuje energię elektryczną do miecza.

McGuy jest szermierzem. Choć poziom biegłości w walce nie jest znany, można przypuszczać że jest dość wysoki. Jest również w stanie skierować energie elektryczną w ostrze miecza, prawdopodobnie zwiększając zadawane obrażenia. Niestety nie wiadomo czy energia elektryczna pochodzi z Diali, Diabelskiego Owocu czy innej umiejętności. W Anime jego poziom szermierki pozwala walczyć na równi z oficerem rangi wiceadmirała, Dobermanem.

Główne walki

Niekanoniczne walki

Różnice między mangą a anime

McGuy vs. Doberman

McGuy vs Doberman.

W anime widzimy bezpośrednie starcie pomiędzy McGuyem a wiceadmirałem Dobermanem w czasie, gdy Białobrody nakazuje towarzyszom wspierać Luffy'ego. Walka ta nie została pokazana w mandze.

Przypisy

  1. One Piece Manga i Anime - Tom 58 Rozdział 563 i Odcinek 472, McGuy zaskoczony atakiem Squarda.

Nawigacja