McGuy – niesławny pirat z Nowego Świata, który sprzymierzył się z Białobrodym.

Wygląd

Grafika koncepcyjna McGuya z anime.

McGuy jest mężczyzną o długiej twarzy, dużym nosie, oraz widocznej szyi. Poza tym nosi długie blond włosy sięgające do pasa, oraz wąsy w kształcie błyskawicy. Ma na sobie niebieską koszulę z luźnymi rękawami oraz czarną kamizelę. Ze względu na to, że jego nogi nie były wystarczające w mandze, występując w anime otrzymał ciemne bermudy i pomarańczową szarfę zdobioną srebrnym ornamentem z czerwonym klejnotem.

Osobowość

Nie wiele wiadomo o osobowości McGuya poza tym, że ma spory szacunek wobec Białobrodego. W anime okazał się na tyle spostrzegawczy by przejrzeć taktykę Sengoku i odciągnąć innych piratów od ataku Pacifistów.

Fabuła

Wojna na Marineford

McGuya wraz z jego załogą widzimy po raz pierwszy w czasie, gdy wraz z flotą 42 niesławnych załóg pirackich sprzymierzonych z Białobrodym atakują Marineford, aby uratować Portgasa D. Ace'a od egzekucji. Gdy Squard atakuje Białobrodego będąc oszukanym przez admirała Sakazukiego, McGuy wraz z resztą sprzymierzeńców jest zaskoczony.[1] Później widzimy go wraz z kilkoma innymi dowódcami wspierającymi Monkey D. Luffy'ego i Ivankov z rozkazu Białobrodego.

Gdy załoga Czarnobrodego rozpoczęła brutalny atak na Białobrodego, podczas którego ten ginie, widzimy płaczącego McGuya. Postrzegany jest również jako sojusznik Doma innego pirata z Nowego Świata. Ukazuje również zaskoczenie, kiedy jeden z Czterech Imperatorów, Shanks, pojawia się na polu bitwy.

Po tym jak Shanks wzywa do zawieszenia broni, a sama bitwa dobiega końca, McGuy wraz z pozostałymi piratami wycofuje się.

Po wojnie

McGuy wraz z resztą załogi uczestniczą w uroczystości pogrzebowej Ace'a i Białobrodego w nieznanym miejscu, gdzieś w Nowym Świecie.

Umiejętności i moce

McGuyowi udaje się wypracować pewną niesławną reputację w Nowym Świecie i tym samym sprzymierzyć się z Białobrodym. Okazuje się również bardzo spostrzegawczy i szybko zrozumiał, dlaczego Białobrody nakazał rozdzielenie się sojuszników podczas walki. Ponadto McGuyowi udaje się uniknąć wszelkich obrażeń podczas bitwy.

Bronie

Plik:McGuy's Electric Sword.png

McGuy przekazuje energię elektryczną do miecza.

McGuy jest szermierzem. Choć poziom biegłości w walce nie jest znany, można przypuszczać że jest dość wysoki. Jest również w stanie skierować energie elektryczną w ostrze miecza, prawdopodobnie zwiększając zadawane obrażenia. Niestety nie wiadomo czy energia elektryczna pochodzi z Diali, diabelskiego owocu czy innej umiejętności. W anime jego poziom szermierki pozwala walczyć na równi z oficerem rangi wiceadmirała, Dobermanem.

Główne walki

Niekanoniczne walki

Różnice między mangą a anime

Plik:McGuy vs. Doberman.png

McGuy kontra Doberman.

W anime widzimy bezpośrednie starcie pomiędzy McGuyem a wiceadmirałem Dobermanem w czasie, gdy Białobrody nakazuje towarzyszom wspierać Luffy'ego. Walka ta nie została pokazana w mandze.

Przypisy

  1. One Piece Manga i Anime - Tom 58 Rozdział 563 i Odcinek 472, McGuy zaskoczony atakiem Squarda.

Nawigacja