FANDOM

Ten artykuł wymaga poszerzenia

Luffychibi

Mikita, znana szerzej jako Miss Valentine, to była oficer Baroque Works, tajnej organizacji, w której współpracowała z Mr. 5. Obecnie pracuje jako cukiernik w nowej Spiders Cafe wraz z częścią pozostałych członków Baroque Works.

Wygląd

Miss Valentine jest kobietą z krótkimi blond włosami i jasnozielonymi oczami. Nosi żółty kapelusz z małą, pomarańczową obwódką, a także żółtą sukienkę z wzorami podobnymi do cytryny, cytrynowe kolczyki i białe buty na wysokich obcasach. Podczas Aktu Little Garden nosiła także niebieską kurtkę z białymi paskami. Prawie zawsze nosi ze sobą zielony parasol z niebieskimi okręgami.

Galeria

Osobowość

Miss Valentine nie wydaje się brać swojej pracy na poważnie, na każdą sytuację reaguje z lekkim uśmiechem. Nie lubi mówić w czym wyręcza ją Mr. 5. Jako oficer wysokiej rangi jest bardzo pewna swoich zdolności.

Nie lubi być ignorowana, zwłaszcza podczas pojedynku. Jej sposób torturowania Usoppa wskazuje na jej wielkie okrucieństwo i mściwość.

Jej unikalnym śmiechem jest: "Kyahahahaha".

Historia

Saga Alabasta

Akt Whiskey Peak

Akt Little Garden

Mini-Akt Operacja Miss Goldenweek pod nazwą "Spoktanie Baroque"

Po przegranej ze Słomianymi Miss Valentine, Miss Goldenweek oraz Mr. 5 nadal mieszkali na Little Garden. Pewnego dnia Miss Goldenweek przyniosła gazetę dzięki, której trójka byłych członków Baroque Works dowiedziała się kim są inni Agenci Oficerowie. Miss Goldenweek postanowiła ich odwiedzić w więzieniu co natychmiast nie spodobało się Miss Valentine i razem z Mr. 5 starała się ją odwieźć od tego pomysłu. Niestety nie udało się i dzięki mocy "Kolorowej Pułapki" udało im się, nie bez przeszkód opuścić Little Garden. Podczas lotu zaczął jednak padać deszcz i farba na brzuchu pterodaktyla zaczęła się zmywać. W niedługim czasie zostali zrzuceni z grzbietu dinozaura na Wakacyjną Wyspę. Tam trójka byłych agentów dowiaduje się o nagrodzie za Bon Kurei. Aby uniknąć wykrycia Miss Valentine wpada na pomysł kamuflażu, mimo to Kapitan Hina rozpoznaje ich w tłumie i łapie Miss Valentine mocą swojego Diabelskiego Owocu. Miss Valentine zostaje zabrana do zachodniego doku gdzie mają się poddać jej towarzysze, inaczej zostanie powieszona. Nieoczekiwanie na wózku dostawczym pojawia się związany Mr. 3. Nagle więzy zostają zerwana i Galdino atakuje Marynarkę Okama Kenpo, Bentham przywraca swój prawdziwy wygląd i postanawia zmierzyć się z Kapitan Hiną. Wykorzystując zamieszanie Miss Valentine zostaje uratowana przez Miss Goldenweek oraz Mr. 5 i przejmują mocą "Kolorowej Pułapki" okręt Hiny. Kiedy dopływają do Bazy Marynarki, w której przetrzymywani są pozostali Agenci Oficerowie, udając więżniów dostają się do środka i uwalniają towarzyszy. Były Shichibukai odmawia ucieczki. Podczas odpłynięcia Miss Goldenweek używa "Tęczowej Pułapki", która ujawnia, że marzeniem Miss Valentine było zostanie cukiernikiem. Po tym incydencie razem z innymi uwolnionymi agentami powraca do Spiders Cafe aby realizować swoje marzenie.

Umiejętności i moce

Diabelski Owoc

Główny artykuł: Kil-Kilogramowoc

Dzięki możliwości zmniejszenia swojej wagi do 1 kg przy użyciu parasola może unieść się bardzo wysoko co czyni ją znakomitym zwiadowcą. Może też zwiększyć swoja wagę do 10 ton dzięki czemu spadając na wrogów czyni spore zniszczenia.

Główne walki

Różnice pomiędzy mangą a anime

  • Mimo, że pierwotnie Oda narysował jej ciemne oczy w anime ma jasno zielone.

Ciekawostki

  • Jej kryptonim nawiązuje oczywiście do walentynek.
  • Dzięki Kolorowej pułapce Miss Goldenweek odkrywa, że jej marzeniem jest zostać cukiernikiem co odpowiada jej kryptonimowi, ponieważ w Japonii na walentynki to dziewczyny wręczają chłopakom czekoladki.
  • W piątym rankingu popularności zajęła 77 miejsce.

Nawigacja