FANDOM

Minatomo to cieśla, który po raz pierwszy pojawił się w SBS jako postać-żart. Oda wymyślił go, by wytłumaczyć, kto naprawił drzwi wyważone przez Higumę, które były całe po tym, jak Higuma rozbił nad Shanksem butelkę.

Według Ody, Minatomo to cieśla, który nie może przejść obojętnie obok zniszczonych drzwi i musi je naprawić. Od czasu ujawnienia go w SBS, często pojawia się w anime, gdzie coś naprawia lub po prostu stoi. Inne postacie tego typu to Pandaman i Sam.

Jego przodek, pochodzący z Kraju Wano, przeniósł się na East Blue kilkadziesiąt lat temu. Minatomo spokrewniony jest z legendarnym cieślą o tym samym imieniu.

Wygląd

Minatomo to niski starszy mężczyzna z opaloną skórą, ciemnosiwymi włosami i nieprzyjemnym wyrazem twarzy. Ma bliznę na lewym policzku. Nosi strój roboczy w odcieniach błękitu, a na czole ma zawiązaną linę.

Galeria

Osobowość

Niewiele wiadomo o osobowości Minatomo. Jest jednak porywczy i nie może przejść obok zniszczonych drzwi, nie naprawiając ich.

Historia

Romance Dawn

Gdy Higuma wyważył drzwi do Partys Bar, Minatomo błyskawiczne je naprawił.

Fabuła

Akt Logue Town

Minatomo oglądał konkurs kucharski w Logue Town.

Akt Okrętowa wyspa

Gdy Słomkowi mieli opuszczać okrętową wyspę, Minatomo stał obok Bokudena.

Akt Wyspa Drum

Gdy Usopp, Nefertari Vivi i Dalton zjawili się w Cocoa Weed, by znaleźć lekarza, Minatomo naprawiał drzwi do restauracji Stool.