FANDOM

Minonosorożec to jedna z pięciu bestii nadzorczych z Impel Down. "Przebudził" moc swojego Diabelskiego Owocu typu Zoan, pozwalającego mu na przybranie formy nosorożca.

Wygląd

Minorhinoceros Anime Concept Art

Grafika koncepcyjna Minonosorożca z anime.

W formie zwierzęcia Minonosorożec to wielka bestia z zaspanymi oczyma, ogromnymi wargami i dużym nosem z cieknącym glutem. Zawsze nosi przy sobie dwie nabijane kolcami maczugi.

Osobowość

Minonosorożec jest niezwykle krwiożerczy jak pozostałe bestie nadzorcze. Pomimo jego śmiesznego wyglądu i strachu więźniów przed nim. Uznaje wyższość Sadi w bitwie, nawet bojąc się jej kiedy jest zła gdy ją zawiedzie.

Fabuła

Akt Impel Down

Minonosorożec został przywołany na poziom 4 celem stłumienia zamieszek zapoczątkowanych przez Luffy'ego i Ivankova. Został jednak powstrzymany przez Jinbego silnym ciosem podbródkowym. Kiedy Sadi odzyskała siły po walce z Ivankovem, uderzyła biczem Minozebrę i pozostałe bestie i kazała im, by przeszły na poziom 1. Przybyły w trakcie ataku grupy Buggy'ego, ale zostały ponownie pokonane przez Luffy'ego i Jinbego.

Po przeskoku

Po przeskoku Minonosorożec jest pokazany z pozostałymi bestiami oraz ich nowym członkiem, Minochihuahuą.

Umiejętności i moce

Bronie

Walczy za pomocą dwóch okrągłych żelaznych maczug z długimi kolcami.

Jako jedna z bestii nadzorczych pod dowództwem Sadi, Minonosorożec jest odpowiedzialny za torturowanie więźniów.

Diabelski Owoc

Główny artykuł: Rozbudzony Zoan Nosorożca

Zjadł dotychczas nienazwany Diabelski Owoc typu Zoan. Ponieważ "przebudził" moc swojego owocu, przemiana w nosorożca jest nieodwracalna. W tej formie jest zdolny do szybkiej regeneracji nawet jeśli przyjął sporą ilość obrażeń.

Główne walki

Różnice między mangą a anime

W mandze obie maczugi Mononosorożca mają długie kolce. W anime kolce zastąpiono małymi wypukłościami.

W mandze Minonosorożec został pokonany przez Prawdziwą Pięść Pięciu Tysięcy Dachówek Jinbego, a anime przez Sables Crocodile'a.

Nawigacja