FANDOM

Minosorożec to jedna z pięciu bestii nadzorczych z Impel Down. "Przebudził" moc swojego Diabelskiego Owocu typu Zoan pozwalającego mu na przybranie formy nosorożca.

Wygląd

Minorhinoceros Anime Concept Art

Grafika koncepcyjna Minosorożca z anime.

W formie zwierzęcia Minosorożec to wielka bestia z zaspanymi oczyma, ogromnymi wargami i dużym nosem z cieknącym glutem. Zawsze nosi przy sobie dwie nabijane kolcami maczugi.

Osobowość

Minosorożec jest niezwykle krwiożerczy jak pozostałe bestie nadzorcze. Pomimo jego śmiesznego wyglądu i strachu więźniów przed nim. Uznaje wyższość Sadi w bitwie, nawet bojąc się jej kiedy jest zła gdy ją zawiedzie.

Fabuła

Inwazja na Impel Down

Minosorożec został przywołany na poziom 4 celem stłumienia zamieszek zapoczątkowanych przez Luffy'ego i Ivankov. Został jednak powstrzymany przez Jinbego silnym ciosem podbródkowym. Kiedy Sadi odzyskała siły po walce z Ivankov, uderzyła biczem Minozebrę i pozostałe bestie i kazała im, by przeszły na poziom pierwszy. Przybyły w trakcie ataku grupy Buggy'ego, ale zostały ponownie pokonane przez Luffy'ego i Jinbe.

Po przeskoku

Po przeskoku Minosorożec jest pokazany z pozostałymi bestiami oraz ich nowym członkiem, Minochihuahuą.

Umiejętności i moce

Bronie

Walczy za pomocą dwóch okrągłych żelaznych maczug z długimi kolcami.

Jako jedna z bestii nadzorczych pod dowództwem Sadi, Minosorożec jest odpowiedzialny za torturowanie więźniów.

Diabelski Owoc

Zjadł dotychczas nienazwany Diabelski Owoc typu Zoan. "Przebudził" moc swojego owocu, dzięki czemu jest zdolny do szybkiej regeneracji nawet jeśli przyjął sporą ilość obrażeń.

Główne walki

Różnice między mangą a anime

W mandze obie maczugi Minosorożca mają długie kolce. W anime kolce zastąpiono małymi wypukłościami.

W mandze Minosorożec został pokonany przez Jinbe, a anime przez Sables Crocodile'a.

Nawigacja