FANDOM

Minosorożec to jedna z pięciu bestii nadzorczych z Impel Down. "Przebudził" moc swojego Diabelskiego Owocu typu Zoan pozwalającego mu na przybranie formy zebry.

Wygląd

Minozebra Anime Concept Art

Grafika koncepcyjna Minozebry z anime.

Na stałe w swojej formie zebry, Minozebra jest dużą dwunożną zebrą z tułowiem człowieka w spodniach. Ma cieknący nos i duże usta jak każda z bestii nadzorczych W przeciwieństwie do pozostałych Minozebra ma "znudzony" wyraz oczu. Dzierży okrągłą maczugę z długimi kolcami.

Osobowość

Minozebra jest opisywany jako bardzo nieśmiała postać. Bez względu na to jest to brutalna bestia, która regularnie torturuje więźniów z Impel Down. Uznaje wyższość Sadi w bitwie, nawet bojąc się jej kiedy jest zła gdy ją zawiedzie.

Fabuła

Inwazja na Impel Down

Minozebrę widzimy po raz pierwszy kiedy wrzuca więźnia do garnka wrzącej krwi. Podczas wybuchu zostaje przywołany na poziom czwarty, celem stłumienia zamieszek zapoczątkowanych przez Luffy'ego i Ivankov. Zostaje jednak powstrzymany przez Crocodile'a jego Sables. Kiedy Sadi odzyskuje siły po walce z Ivankov. biczuje Minozebrę i pozostałych strażników i rozkazuje by przeszli na poziom pierwszy. Przybywają w trakcie ataku grupy Buggy'ego, ale zostają ponownie pokonani przez Luffy'ego i Jinbe.

Po przeskoku

Po przeskoku Minozebra jest pokazany z pozostałymi bestiami wraz z ich nowym członkiem Minochihuahua.

Umiejętności i moce

Bronie

Walczy za pomocą okrągłej maczugi z długimi kolcami.

Jako jedna z bestii nadzorczych pod dowództwem Sadi, Minozebra jest odpowiedzialny za torturowanie i utrzymywanie różnych więźniów.

Diabelski Owoc

Zjadł dotychczas nienazwany Diabelski Owoc typu Zoan. "Przebudził" moc swojego owocu, dzięki czemu jest zdolny do szybkiej regeneracji nawet jeśli przyjął sporą ilość obrażeń.

Różnice między mangą a anime

W mandze broń Minozebry jest zakończona ostrymi kolcami. W anime kolce zostają zastąpione małymi wypustkami. Wynika to z tego że kolce związane są z tematyką Tortur.

W mandze Minozebra jest pokonany przez Sables Crocodile'a, podczas gdy w anime zostaje pokonany przez Jinbe.

Główne walki

Nawigacja