FANDOM

Miyagi jest norką-kozą, lekarzem i podwładnym księcia Inuarashiego.

Wygląd

Miyagi Anime Concept Art

Grafika koncepcyjna Miyagiego z anime.

Miyagi to norka-koza z krępym ciałem pokrytym białym futrem. Ma dwa spiczaste rogi na czubku głowy i gęstą brodę. Nosi kitel lekarski, spod którego wystaje okrągły ogon, czarne spodnie i czarne buty. Na czole ma okulary z niebieskimi szkiełkami.

Osobowość

Miyagi jest chętny do pomocy Chopperowi w zajmowaniu się księciem Inuarashim, po obudzeniu go ze śpiączki, bo chciał się nauczyć wiedzy lekarskiej renifera, która jest połączeniem wiedzy z Królestwa Torino i wyspy Drum.

Fabuła

Wcześniej

Po tym jak Caesar Clown zniwelował gaz Koro, którego Jack użył, aby zniszczyć Księstwo Mokomo, Miyagi pomógł Chopperowi uzdrowić zatrutych norek.

Akt Zou

Gdy dowiedziano się, że Inuarashi obudził się ze śpiączki, Miyagi i Tristan z podnieceniem pobiegli za Chopperem, aby pomóc mu w opiekowaniu się księciem. W domu księcia Miyagi, Tristan i Chopper opiekowali się Inuarashim, gdy Wanda przyprowadziła resztę załogi Słomkowego Kapelusza. Po zmierzchu Miyagi i Tristan oraz Inuarashi i Sicilian zapadli w sen.

Następnego dnia jak Bariete zawiadomił o przybyciu samurajów, Miyagi i reszta norek rzucili się do Miasta Kurau. Gdy Kin'emon i Kanjuro pokazali się, Miyagi i norki przywitali ich i powiedzieli, że Raizo był na Zou i utrzymali dumnie jego obecność w tajemnicy.

Gdy Inuarashi, Nekomamushi, samuraje i piraci powrócili z Wielorybiego Drzewa z Raizou, Zou zaczęło się trząść, bo Zunisha rozpłakał się, co wprowadziło Miyagiego i innych norek w stan paniki. Jack wrócił i próbował zniszczyć Zou zabijając Zunishę, która na rozkaz Kouzuki Momonosuke pokonała flotę Jacka jednym ciosem, uspokajając Miyagiego i resztę.

Chopper and Minks Heal Zunisha

Miyagi i reszta norek pomagają Chopperowi opatrzyć zranioną nogę Zunishy.

Wkrótce potem Miyagi, Chopper i kilku innych norek, leczyli zranioną nogę słonia, gdy Miyagi chwalił wiedzę medyczną Choppera, która jest połączeniem wiedzy z Królestwa Torino i wyspy Drum. Miyagi podziwiał zdolność Zunishy do słyszenia i rozumienia i zauważył, że mieszkanie plemienia norek na Zou pewnego dnia dobiegnie końca i zastanawiał się, gdzie Zunisha poruszała się w ciągu ostatnich 1000 lat.

Umiejętności

Jako doktor, Miyagi ma pewne umiejętności medyczne, które pomogły Chopperowi pomóc w uratowaniu innych norek, które zostały zatrute przez gaz Koro, a później dzięki tym umiejętnością mógł leczyć księcia Inuarashiego po bitwie z Jackiem.

Jako norka jest też urodzonym wojownikiem i potrafi używać Elektro.

Ciekawostki

  • Yagi (ヤギ) to po japońsku "koza".

Nawigacja