FANDOM

Mock Town, znane także jako "miasto szyderców", to miasto portowe Jayi. Choć wygląda jak ośrodek wypoczynkowy, jest zamieszkane głównie przez piratów.

Opis

Tutejsi piraci oceniają umiejętności innych na podstawie listów gończych, a ci, za których dają ponadprzeciętną nagrodę (Bsymbol10,000,000-Bsymbol20,000,000 lub Bsymbol55,000,000 w przypadku Bellamy'ego), są szczególnie szanowani. Samo miasto utrzymuje się z pieniędzy, które wydają piraci. Z tego powodu, choć często zdarzają się bójki, to sami mieszkańcy miasta rzadko są atakowani. Barman w lokalu, który odwiedzili Nami, Zoro i Luffy, powiedział, że normalna osoba znienawidziłaby to miasto, ale brak tu takich.

Log Pose zmienia swoje ustawienie po czterech dniach, lecz Słomkowi zostali w mieście na niecałe dwa dni, przez co kompas był wciąż ustawiony na Skypieę.

Znane miejsca

Pub and Pies

Pub and Pies to bar, w którym Luffy po raz pierwszy spotkał Czarnobrodego, a potem Bellamy'ego. Wielki Świeżak chciał sprawdzić, czy Słomkowy wpisuje się w idee nowej ery, więc poprosił o butelkę dla pirata. Gdy Luffy podziękował, Bellamy chwycił jego głowę i uderzył nią w stół, łamiąc drewniany blat. Bar ten służy za kryjówkę załogi Bellamy'ego, a jego barmanem jest Terry.

Tropical Hotel

Tropical Hotel (トロピカルホテル Toropikaru Hoteru) to hotel w Mock Town. Przez pewien czas mieszkał tam Bellamy ze swoją załogą. Właścicielem hotelu jest Spector, który nie wpuszczał do środka żadnych innych klientów, by nie denerwowali Bellamy'ego.

Wild Cherry

Wild Cherry to bar, w którym Bellamy grał w karty z Roshio. Roshio został oskarżony o oszukiwanie i wyrzucony przez okno.

Mieszkańcy

Piraci, którzy odwiedzili Mock Town

Ciekawostki

Nawigacja