FANDOM

Moda – mleczarka i rolniczka, która spotkała Portgas D. Ace'a podczas jego przygód. Jest córką Kody i Kyuujiego.

Wygląd

Dziewczynka o jasnobrązowych włosach, które ma częściowo zasłonięte białą chustką. Nosi niebieską koszulkę na ramiączkach, różową spódnicę pełną różnych wzorków oraz długie niebieskie buty.

Galeria

Osobowość

Moda jest bardzo miłą i troskliwą dziewczynką o czym świadczyć, sytuacja gdy uratowała Portgas D. Acea i opiekowania się nim aż do momentu odzyskania przez niego pełnej sprawności.

Fabuła

Ace'a śledztwo w sprawie Czarnobrodego

Moda wyłowiła Portgas D. Ace, z rzeki po tym jak został do niej karnie wrzucony za zaatakowanie doktora Kurotsuru. W zamian za udzieloną pomoc poprosiła go o dostarczenie listu rodzicom, którzy pracują jako kucharze na jednym ze statków Marynarki

Saga Czterech Imperatorów

Akt Reverie

Moda Batters Pinkbeard

Moda uderza Różowobrodego.

Gdy Różowobrody i jego załoga zaatakowali Królestwo Lulusii, Moda błagała piratów o to, by nie zabierali im pieniędzy, które przeznaczone są dla Niebiańskich Smoków. Różowobrody uderzył ją i kazał oddać wszystko co ma. Dziewczyna została złapana przez Belo Betty. Po tym, jak Betty natchnęła mieszkańców królestwa swoją mocą, Moda odnalazła w sobie nową siłę i pokonała Różowobrodego.

Główne walki

Wczesne One Piece

Early Moda

Moda w One Piece Green.

W One Piece Green: Secret Pieces Oda pokazał szkic koncepcyjny starszej Mody.

Ciekawostki

  • Moda to wyraz istniejący w wielu językach łacińskich i słowiańskich. W języku japońskim jej imię może być żartem ze słowa moh, które jest onomatopeją dźwięku wydawanego przez krowy.
  • Moda jest jedyną postacią z Królestwa Lulusii, której imię nie zaczyna się na "k".