FANDOM

Monkey D. Luffy, Roronoa Zoro, Sanji i Tony Tony Chopper kontra rodzina Franky'ego to walka, która odbyła się pomiędzy tymi dwoma siłami na Water 7 tuż po tym, jak rodzina Franky'ego ukradła pieniądze Słomkowych.

Prolog

Plik:Kill Franky march.jpg

Po dotarciu przez Załogę na Water 7, wymienili oni złoto zdobyte na podniebnej wyspie na Bsymbol300,000,000. Rodzina Franky'ego ukradła im jednak z tej sumy 200 milionów, przy okazji bijąc dotkliwie Usoppa. Po tym wydarzeniu wściekli Słomkowi w składzie: Luffy, Zoro, Sanji i Chopper ruszyli do domu Franky House.

Walka

Gomu Gomu no Cannon

Luffy za pomocą Gum-Gumowego Działa Oblężniczego przebija się przez pancerz.

Słomkowi od razu po wejściu, zaatakowali przeciwników. Na przeciwko Luffy'ego od razu stanął największy z wrogów, ale chłopak łatwo sobie z nim poradził za pomocą Gum-Gumowej Bazooki. Nikt nie mógł uwierzyć w to, że chłopak tak łatwo poradził sobie ze zbroją oponenta. Następnie rywale próbowali zaatakować ich za pomocą wystrzelonych kul z armaty, ale te z łatwością przeciął Zoro swoim atakiem Przykruczone Mowy. To co niesamowicie zaskoczyło Rodzinę Franky'ego to, że dał radę przeciąć nawet działo. Kolejni przeciwnicy byli pokonywani, dzięki Daniu Specjalnemu: Imprezowemu Kickowi Sanjiego oraz Szpalerowi Kwiatów Wiśni Rozeo Choppera. W skutej tego Załodze udało się pokonać sporą ilość wrogów. Rywale próbowali wygrać tę walkę za pomocą Kartaczownicy ze Wszystkim-Co-Się-Nawinie, ale Słomkowi łatwo tego uniknęli po czym sami zaatakowali, ostatecznie pokonując rodzinę Franky'ego.

Następstwa

Po zakończonej walce Chopper opatrzył nieprzytomnego Usoppa, a reszta załogi stojąca na ruinach stojącego tu jeszcze przed chwilą domu, zastanawiała się nad tym jak odzyskać skradzione im pieniądze.

Nawigacja