FANDOM

Monkey D. Luffy, Roronoa Zoro i Shuraiya Bascùd kontra załoga Gasparde'a – walka między kapitanem Słomkowych Monkey D. Luffym, Roronoa Zoro i Shuraiyą Bascùdem a załogą Gasparde'a, która odbyła się w pewnym barze dla piratów.

Prolog

Gdy Słomkowi dotarli do tajemniczego baru piratów i Nami poszła zapisać ich na wyścig, którego wygraną jest Bsymbol300,000,000, Luffy, Zoro, Chopper i Usopp siedzieli przy stole i zajadali się darmowym jedzeniem. W tym samym czasie jedzenie szybko znikało na stole Shuraiyi Bascùda, który zatrzymał kelnera z jedzeniem dla innych piratów, prosząc go, aby dał mu to jedzenie. Niespodziewanie ręce Luffy'ego pojawiły się i zabrały je kelnerowi. Shuraiya odwrócił się i zobaczył źródło kradzieży. W tym samym czasie inni piraci zaczęli się niecierpliwić i pośpieszać kelnerów, ale każde jedzenie, które przynosili znikało. Tymczasem Luffy mówił, że jedzenie tutaj jest super i nigdy się nie kończy, podczas gdy podszedł Shuraiya i uderzył jego głową w stół, łamiąc go na pół i miał pretensję do Zoro, myśląc, że to były jego ręce. W końcu zrozumiał, że odpowiedzialny za to był Luffy, który wstał i wyzwał go na pojedynek. Jednocześnie wstali wkurzeni z powodu braku jedzenia piraci i oznajmili, że są załogą Gasparde'a. Shuraiya podszedł do najwyraźniej ich przywódcy i patrzeli sobie nawzajem w oczy, z gniewem.

Walka

Następnie Luffy podszedł do tej dwójki, chcąc przypomnieć Shuraiyowi, że to on jest jego przeciwnikiem, ale gdy był obok nich jeden z piratów strzelił do niego z pistoletu. Słomkowy zatoczył się do tyłu, ale nadal stał na nogach i gdy wszyscy już myśleli, że go zastrzelono, odbił pocisk na ścianę za nimi, szokując wszystkich. Wkurzony założył kapelusz, który mu spadł i powalił trzech przeciwników Gum-Gumowym Pistoletem. Niektórzy przestraszyli, że jest władającym tak jak Gasparde, ale ich przywódca powiedział, by nie pozwolił, aby taki dzieciak ich pokonał, chwycił za broń jak reszta załogi i zaatakował Shuraya, a ten zablokował miecz chustą, którą miał przedtem zawiązaną na szyi, kopnął go w brodę i brzuch i odskoczył w tył, łapiąc po drodze stół, który uratował go przed dwoma strzałami. Używając mebla jako tarczy doszedł do innego stołu, uniknął strzałów, podrzucił krzesło i uderzył strzelca pięścią w twarz, a drugiego ustawił wprost na nadlatujące krzesło i rzucił nim po stole, strącając całe jedzenie i po drodze paru piratów. Następnie przejechał krzesłem po podłodze, wprost na kolejnego pirata, zabrał mu miecz, kopnął go w podbródek, skoczył na krzesło i wybił się mocno, w górę. Wylądował na samym środku grupy piratów i przytrzymał miecz oburącz, jedną ręką na ostrzu. Nagle widzimy Luffy'ego, który uniknął cięcia w szyje, chwytając się głowę i ciągnąc ją w lewo i uderzając nią przeciwnika. Następnie widzimy jak unika i od razu kontratakuje kilka ciosów. Potem widać Zoro, za którym skrywają się Usopp i Chopper. Większa grupa piratów atakuje Zoro, a on tylko zatrzymuje ich miecze swoimi trzema katanami. Ukryci za filarem Chopper i Usopp pokazali mu kciuk i kopyto w górę, pokazując, że mu kibicują. Następnie widzimy Shuraiya obok poprzeczki, za którą w górę i dół jeździ łańcuch, a łowca głów straszy mieczem piratów. Gdy ktoś łamie mu miecz maczugą, Shuraiya wspina się na łańcuch i skacze, zawiązując go wokół przeciwnika, przez co jedzie on na dół. Następnie powala przeciwnika z mieczem, a później z włócznią i wskakuje na łańcuch jadący w górę, a zanim rzuca się reszta piratów i Luffy. W końcu wszyscy (poza Luffy'm) dojeżdżają na szczyt i wchodzą do łódki, ale jest ich zbyt wielu i Shuraiya mówi im, że liny popękają. Jednak piraci nic sobie z tego nie robią, więc Shuraiya odwraca wiosło, wywalając za burtę wszystkich poza ich przywódcą. W końcu dochodzi też Luffy i zaczynają rozmawiać, a pirat w szale tnie mieczem w Luffy'ego, ale nie trafia i przecina liny, przechylając łódź o 90 stopni. Shuraiya skacze, a reszta spada, ale Luffy chwyta się barierki, biorąc po drodze tamtego pirata i ratuje ich obu.

Następstwa

  • Załoga Gasparde'a została pokonani, poza jedną osobą.
  • Przybył Gasparde i powiedział, że ta osoba nie jest członkiem jego załogi, bo członkowie jego załogi nigdy nie przegrywają.
  • Needless wyrzucił tego pirata, za barierkę, do wody.
  • Gasparde proponuje Luffy'emu i Shuraiyi Bascùdowi dołączenie do jego załogi.
  • Needless przykłada Luffy'emu szpony do gardła, zanim ten zdążył zareagować, gdy odmówił jego kapitanowi.