FANDOM

Monkey D. Luffy i Cavendish kontra Don Chinjao to potyczka dwóch sił: Luffy'ego i Cavendisha z byłym legendarnym piratem Donem Chinjao. Walka odbyła się na widowni Koloseum Corrida.

Prolog

Podczas walki w bloku B przy jednym z miejsc obserwacyjnych stanął Luffy (jako Lucy) i szybko do niego dołączył Cavendish. Po dłuższej chwili podszedł do nich Don Chinjao i spytał się Słomkowego, jak miewa się jego dziadek Garp, tym samym zdradzając tożsamość człowieka-gumy, co spowodowało zaskoczenie jak i zdenerwowanie szermierza. Następnie brodacz wytłumaczył mu, że dziadek Luffy'ego niegdyś go prawie zabił i teraz chce się zemścić na jego rodzinie i przeszedł do ataku.

Walka

Początkowo Cavendish również chciał walczyć przeciwko Słomkowego, gdyż ten go okłamał, nie mówiąc mu, kim naprawdę jest. Wściekły Chinjao przeszedł do ataku i oboje musieli unikać jego ciosów. Po chwili Piracki Książę postanowił przejść do ataku używając swojego miecza. Zaatakował głowę również atakującego przeciwnika, jednak musiał zrezygnować z ataku, gdyż przeciwnik był za silny. Dalsza walka polegała już tylko na unikach nowicjuszy. Wściekłego Don Chinjao zatrzymali Boo i Sai, tłumacząc mu, że jeśli nie zaprzestanie zostanie zdyskwalifikowany. Kiedy udało się przerwać walkę Luffy natychmiast uciekł w słusznej obawie, że Cavendish będzie chciał wyrównać z nim rachunki.

Następstwa

Po walce przybiegli strażnicy przestrzegający porządku w Koloseum. Jako, że wszyscy zaprzestali walczyć obyło się bez dyskwalifikacji. Ważną konsekwencją walki było dowiedzenie się prawdy, kim tak naprawdę jest Lucy przez Cavendisha.

Nawigacja