FANDOM

Monkey D. Luffy kontra Coby – jedna z walk pomiędzy kapitanem załogi Słomkowego Kapelusza, Monkey D. Luffym, a chłopcem Cobym. Walka ta miała miejsce w Shells Town.

Prolog

Luffy i Zoro pokonali kapitana Morgana. Wtedy poszli do baru Ririki w Shells Town, gdzie planowali popłynąć na Grand Line. Tamtejsi żołnierze Marynarki kazali piratom odejść w pokoju, bez wezwania Kwatery Głównej. Luffy i Zoro odeszli od stołu zostawiając Coby'ego. Ripper zapytał czy Coby jest z piratami, chłopiec zaprzeczył. Oficer zatrzymał chłopaków. Luffy zaczął mówić o jego przeszłości w wymijający sposób.

Walka

Coby nie wytrzymał i uderzył Luffy'ego. Słomkowy się uśmiechnął. W rewanż zrobił to samo Coby'emu. Po czym zaczął uderzać rytmicznie jego twarz. Ripper kazał mu przestać grożąc aresztem, a Zoro w obawie o życie chłopca.

Następstwa

Ripper nawrzeszczał na piratów i kazał im natychmiast odejść. Coby zrozumiał, że to działanie było celowe. Poprosił o przyjęcie do Marynarki. Wtedy jeden z żołnierzy wtrącił, że trzeba sprawdzić jego przeszłość. Coby warknął, że się urodził, by zostać oficerem Marynarki. Zaskoczony Ripper przyjął go do oddziału. Luffy i Zoro byli gotowi odpłynąć, ale Coby ich zatrzymał by się pożegnać. Przybyli inni Marynarze i zasalutowali do nich. Ripper uznał, że Coby ma dobrych przyjaciół.

Nawigacja