FANDOM

Monkey D. Luffy kontra Foxy to walka pomiędzy kapitanem załogi Słomkowego Kapelusza, Monkey D. Luffym, a Foxym, która odbyła się podczas trzeciej rundy zawodów Davy Back Fight.

Prolog

Po zakończeniu pierwszych dwóch rund Davy Back Fight przyszła kolej na trzecią, ostatnią rundę. W niej mieli się zmierzyć kapitanowie obu ekip. Finałowe starcie polegać będzie na pojedynku jeden na jednego, w którym drogą do zwycięstwa jest wyrzucenie rywala po za pole walki czyli statek Załogi Foxy'ego. W końcu obaj wojownicy stanęli na przeciwko siebie. Jak się okazało, rekord Srebrnego Lisa wynosi 920 zwycięstw.

Walka

Afro Luffy

Afro Luffy.

Po usłyszeniu gongu, Słomkowy natychmiast chciał ruszyć z Gum-Gumowym Pistoletem, ale Srebrny Lis łatwo to zablokował swoim Spow-Spowalniającym Promieniem. Dzięki temu Słomkowy został uderzony własną ręką. Następnie chłopak otrzymał kolejne uderzenie płomieniem. To, co jednak Luffy'ego zaskoczyło to, to, że zawisł w powietrzu. Następnie pirat dołożył do tego Dziewięcioogoniasty Łomot, po którym Luffy nieźle oberwał. Skutki tego ciosu odczuł dopiero po 30 sekundach. Wydawało się, że w wyniku tego spadnie do morza, ale na szczęście w ostatniej chwili udało mu się złapać pokładu. Monkey postanowił nadal próbować szczęścia w frontalnym ataku. Foxy to zauważył i dlatego zaczął on wykorzystywać pole bitwy. Najpierw wystrzelił on w kierunku chłopaka kilka strzał, a po chwili dołożył do tego przedziwny atak, Spow-Spowolnione Twarzobomby Foxy'ego. Srebrny lis wykazał się ogromnym sprytem i przy użyciu mocy swojego szatańskiego owocu spowolnił wybuch bomb, w ten sposób iż eksplodowały one w najgorszym dla Luffy'ego momencie. Wielu osobom na widowni wydawało się, że to już koniec walki, ale na szczęście Słomkowemu nic się nie stało. Jak się okazało bardziej w tym ataku ucierpiał rywal Słomianego. Foxy zdecydował się na kolejny podstęp. Najpierw rozprzestrzenił on po pokładzie statku sporą ilość dymu, a gdy Luffy nie wiedział, co się święci spróbował zaatakować go swoim promieniem. Po chwili Luffy'emu w końcu udało się trafić doskonale radzącego sobie do tej pory oponenta. To jednak nie przyniosło najmniejszych efektów po za tym, że pirat zwiększył ilość kłamstw i oszustw serwowanych przeciwnikowi.

W skutek jednej z pułapek, Słomiany spadł przez zapadnię. Przez to o mało włos, nie wpadł do wody, ale tak się jednak nie stało. Foxy przeniósł się do wnętrza statku. Luffy pobiegł za nim, mimo iż nie wie czego tak naprawdę może się tam spodziewać. Rzeczą, którą zobaczył w środku, było wielkie składowisko broni. Srebrny Lis czekał już na niego za kolejnymi drzwiami, gdzie po wejściu Słomkowego miało czekać spotkanie z podłogą, na której znajdowała się ogromna liczba ostrzy. Luffy kompletnie nie zastanawiał się nad swoimi kolejnymi czynami, stąd też jego decyzja o wystrzeleniu pocisku z działa. Zrobił to w ten sposób iż trafił w ścianę, za którą ukrywał się jego przeciwnik. Foxy zaczął uciekać po schodach, a Luffy pobiegł za nim. Gdy wszedł do jednego z pokoi, zobaczył nieznaną postać, którą w rzeczywistości był przebrany Srebrny Lis. Monkey wyszedł z pokoju i natychmiast do niego powrócił, gdyż doszedł do wniosku, że może to być siostra przeciwnika. Ten wykorzystał moment nieuwagi Słomkowego, serwując mu Counter Foxy Blow. Po tym pirat dalej uciekał przed swoim rywalem. Gdy Luffy ponownie go odnalazł, Foxy wystrzelił w jego kierunku promień spowalniający. Jak się okazało Srebrny Lis nie uciekał do tej pory bez sensu lecz zastawił na Luffy'ego pułapkę. Za kolejnymi drzwiami czekała już na niego broń pirata o nazwie Gorilla Puncher 13. Foxy wystrzelił w kierunku Luffy'ego swój promień. Ten był zaskoczony tym, że przeciwnik kompletnie nie wycelował w niego przy emisji promienia fotonów spowalniających. Jak się jednak okazało tuż za nim znajdowało się lustro. Luffy planował zaatakować konstrukcję oponenta, ale pieści tam zamontowane, były rozpalone. Na skutek tego chłopak nie mógł nic zrobić. Zmieniło się to jednak gdy wpadł on na genialny pomysł, którym było rozbicie lustra. Monkey spróbował z Gum-Gumowym Pistoletem, ale nic mu to nie dało, a po chwili rywal użył Spow-Spowalniającego Promienia i dołożył mu kombinację Złotych Ciosów Gorylich Pięści. Po tym uderzeniu Srebrny Lis stał nad leżącym człowiekiem-gumą

Gomu Gomu no Flail

Luffy przymierza się do ostatecznego ataku.

Wszyscy byli przekonani, że to już koniec, ale gumowemu piratowi udało się wstać. Foxy serią kolejnych ataków powalał na ziemie Słomkowego, ale ten jak gdyby nigdy nic wstawał. Następnie wściekły zapowiedział oponentowi, że będzie walczył aż do śmierci. Następnie obaj panowie ruszyli do dalszej walki. W niej nadal lepiej radził sobie Srebrny Lis, który swoimi atakami po raz kolejny zwalił przeciwnika z nóg. Mimo to Luffy nie miał zamiaru się poddawać. Obaj wojownicy ruszyli do ostatecznego ataku. W wyniku niego to Słomkowy padł na kolana, ale jak się okazało trzymał w dłoni lusterko. Ciało Foxy'ego zostało spowolnione, a Słomkowy wykorzystał to zadając mu cios Gum-Gumowym Cepem, po którym Srebrny Lis wyleciał po za pole bitwy prosto do morza.

Następstwa

Zwycięstwo w tym pojedynku Luffy'ego oznaczało wygraną i jego załogi w zawodach Davy Back Fight. Po zakończeniu tych zawodów nadszedł czas na decyzję Słomkowego dotyczącą tego, którego członka załogi przeciwnej włączyć do swojej. Chłopak zdecydował się jednak na zabranie załodze Foxy'ego jej flagi, a z własnej wspaniałomyślności namalował im nową.

Nawigacja