FANDOM

Monkey D. Luffy kontra Helmeppo to starcie między Monkey D. Luffym a Helmeppo.

Prolog

Luffy i Coby przypłynęli do Shells Town, gdyż Luffy chciał poznać Roronoa Zoro. Tam się dowiedzieli od niego, że Helmeppo obiecał go wypuścić wolno, jeśli Zoro wytrzyma przywiązany do pala przez miesiąc. Próba ta trwała już od dziewięciu dni. W mieście Luffy poznał powód dla jakiego Zoro jest przetrzymywany przez Marynarkę. Wtedy przybył Helmeppo, który ogłosił, że Łowca Piratów Zoro ma zostać stracony publicznie za trzy dni.

Walka

Luffy wypomniał Helmeppo, że obiecał Roronoa miesiąc. Syn Morgana zaczął się śmiać i powiedział, że ta obietnica to był żart. Luffy się zdenerwował i jednym ciosem dotkliwie uderzył Helmeppa. Ten upadł na ziemię. Luffy wtedy powiedział Coby'emu, że Zoro dołączy do jego załogi.

Następstwa

Nikt nie mógł uwierzyć w to co zrobił Luffy. Coby przytrzymał Luffy'ego, by ten przestał bić syna kapitana Marynarki. Helmeppo wypomniał, że nawet ojciec go nie bił. Dodał, że naskarży swojemu tacie na Luffy'ego i ten go zabije. Słomkowy wygarnął Helmeppo, że jest tchórzem i nie potrafi sam stanąć do walki. Synowi Morgana odejść pomagali żołnierze Marynarki.